-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.netfront.net!not-for-mail
From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: IDEA ONLINE Prośba o kontakt
Date: Tue, 08 Jan 2013 10:59:24 +0100
Organization: Netfront http://www.netfront.net/
Lines: 46
Message-ID: <kcgqls$ot9$1@adenine.netfront.net>
References: <kaetk7$sgj$1@adenine.netfront.net> <kaf05q$i42$1@node2.news.atman.pl>
<50cb4653$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<kan42d$2p0$1@adenine.netfront.net>
<50cf5372$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.8.203.187
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: adenine.netfront.net 1357639164 25513 83.8.203.187 (8 Jan 2013 09:59:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@n...net
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jan 2013 09:59:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
In-Reply-To: <50cf5372$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585353
[ ukryj nagłówki ]On 12/17/2012 06:09 PM, Robert Tomasik wrote:
>> No to czekamy! ;)
>>
>> Uprzejmie informujemy, iż zgłoszenie zostało przez nas
>> zarejestrowane pod nr #abcd dnia 15.12.2012 godz. 09:42
>> Zostanie ono rozpatrzone w terminie do 30 dni od wniesienia, a
>> w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do 60 dni. W
>> przypadku, gdy zgłoszenie dotyczy transakcji dokonanej
>> przy użyciu karty płatniczej, termin rozpatrzenia wynosi
>> wyjątkowo do 90 dni od daty jej wniesienia.
>>
>> Odpowiedź na zgłoszenie jest udzielana w formie pisemnej lub
>> innej formie uzgodnionej z Klientem.
>
> Daj znać co napiszą :-)
Odpisali:
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do Pańskiej wiadomości spółka działająca pod nazwą Idea
Bank Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (dalej: "Bank") uprzejmie
informuje, iż przedmiotowe wiadomości e-mail zostały do Pana wysłane
omyłkowo wskutek usterki systemu.
Bank pragnie przeprosić za zaistniałą sytuację. Treść Pańskiego
zgłoszenia została przekazana do odpowiedniego Departamentu Banku.
Zostały podjęte działania mające na celu wyeliminowanie podobnych
zdarzeń w przyszłości. Pragnę zapewnić, że dokładamy wszelkich starań,
aby obsługa klientów Banku pozostawała na najwyższym poziomie.
Idea Bank S.A. wyraża nadzieję, iż powyższe wyjaśnienia okażą się
satysfakcjonujące, a dalsza wzajemna współpraca pozostanie niezakłócona.
Tja...
--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...