eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIDEA ONLINE Prośba o kontakt › Re: IDEA ONLINE Prośba o kontakt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.netfront.net!not-for-mail
    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: IDEA ONLINE Prośba o kontakt
    Date: Tue, 08 Jan 2013 10:59:24 +0100
    Organization: Netfront http://www.netfront.net/
    Lines: 46
    Message-ID: <kcgqls$ot9$1@adenine.netfront.net>
    References: <kaetk7$sgj$1@adenine.netfront.net> <kaf05q$i42$1@node2.news.atman.pl>
    <50cb4653$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <kan42d$2p0$1@adenine.netfront.net>
    <50cf5372$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.8.203.187
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: adenine.netfront.net 1357639164 25513 83.8.203.187 (8 Jan 2013 09:59:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...net
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jan 2013 09:59:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    In-Reply-To: <50cf5372$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585353
    [ ukryj nagłówki ]

    On 12/17/2012 06:09 PM, Robert Tomasik wrote:

    >> No to czekamy! ;)
    >>
    >> Uprzejmie informujemy, iż zgłoszenie zostało przez nas
    >> zarejestrowane pod nr #abcd dnia 15.12.2012 godz. 09:42
    >> Zostanie ono rozpatrzone w terminie do 30 dni od wniesienia, a
    >> w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do 60 dni. W
    >> przypadku, gdy zgłoszenie dotyczy transakcji dokonanej
    >> przy użyciu karty płatniczej, termin rozpatrzenia wynosi
    >> wyjątkowo do 90 dni od daty jej wniesienia.
    >>
    >> Odpowiedź na zgłoszenie jest udzielana w formie pisemnej lub
    >> innej formie uzgodnionej z Klientem.
    >
    > Daj znać co napiszą :-)

    Odpisali:

    Szanowny Panie,

    W nawiązaniu do Pańskiej wiadomości spółka działająca pod nazwą Idea
    Bank Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (dalej: "Bank") uprzejmie
    informuje, iż przedmiotowe wiadomości e-mail zostały do Pana wysłane
    omyłkowo wskutek usterki systemu.

    Bank pragnie przeprosić za zaistniałą sytuację. Treść Pańskiego
    zgłoszenia została przekazana do odpowiedniego Departamentu Banku.
    Zostały podjęte działania mające na celu wyeliminowanie podobnych
    zdarzeń w przyszłości. Pragnę zapewnić, że dokładamy wszelkich starań,
    aby obsługa klientów Banku pozostawała na najwyższym poziomie.

    Idea Bank S.A. wyraża nadzieję, iż powyższe wyjaśnienia okażą się
    satysfakcjonujące, a dalsza wzajemna współpraca pozostanie niezakłócona.



    Tja...


    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org


    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1