  • 1. Data: 2005-08-21 18:03:45
    Temat: ING %
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    ING obniżył % w tym OKO i znowu nie raczył poinformować ani na stronie
    głównej ani przez pocztę w systemie.

  • 2. Data: 2005-08-21 18:30:00
    Temat: Re: ING %
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    nie wiem jak ty, ale ja otrzymałem info w poczcie wewnętrznej, sprawdź, może
    nie zauważyłeś?

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 3. Data: 2005-08-21 18:52:34
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > nie wiem jak ty, ale ja otrzymałem info w poczcie wewnętrznej, sprawdź,
    może
    > nie zauważyłeś?

    Sprawdziłem własnie jeszcze raz i mam tam tylko:

    Uprzejmie informujemy, że z dniem 5.08.2005 r. ulega zmianie
    oprocentowanie rachunków lokat terminowych o zmiennej
    stopie procentowej.

    Niedostępność systemu ING BankOnLine w dniu 21.08.2005.

    A o aktualnej zmianie z 17.08.2005 ani słowa

    > --
    > pozdrawiam,
    > mk

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-08-22 09:26:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Marcin_P."
    > A o aktualnej zmianie z 17.08.2005 ani słowa

    faktycznie obnizyli - musza sobie promocje odbic.
    a przy okazji widze ze zamiast dawnej "taryfy 0", ktora miala
    przynajmniej zerowe oplaty oferuja teraz:
    "KONTO Z LWEM (Standard, Komfort, Student) 0%"

    zniesli "taryfe 0" zeby sie zeroprocentowe rachunki nie mylily
    :-)
    *** blad ***