  • 1. Data: 2005-08-21 15:21:06
    Temat: Jak pożegnać się z ING.
    Od: Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>

    Witam.

    Kiedyś dawno temu założyłem sobie konto w Banku Śląskim bo mnie
    skusili reklamami kredytów na podstawie wpływów na konto. A ponieważ
    okazała się to lipa (w reklamach oczywiście pominięto kilka istotnych
    szczegółów :( ), i miałem konto gdzie indziej jakiś czas temu
    przestałem z konta korzystać.

    Niedawno (w sensie że w czasie wakacji) przysłali mi info ze jak się do
    nich nie zgłosze to mi zamkną to konto z powodu braku ruchu na koncie.
    Później dostałem następny list że moje konto jest juz zamknięte i
    że ma zapłacić 80zł (prawie 80) zaległych prowizji.

    Poniweaż jutro się wybieram do oddziału uregulowac te opłaty mam
    pytanie do grupowiczów: o czym powinienem pamiętać, czego zarządać aby
    rozstanie z tym Bankiem było ostateczne i np kiedyś nie okazało się
    że coś im jeszcze zalegam, albo mam wpis w BIK'u że wziołem u nich
    jakiś kredyt (którego de facto nie chcieli mi dać :( ).

    --
    Mariusz Kropiwnicki
    email: s...@g...pl

  • 2. Data: 2005-08-22 05:16:49
    Temat: Re: Jak pożegnać się z ING.
    Od: Michał Kaczorowski <k...@p...legnica.edu.pl>

    Mariusz Kropiwnicki wrote:

> [...]
    > że coś im jeszcze zalegam, albo mam wpis w BIK'u że wziołem u nich
    > jakiś kredyt (którego de facto nie chcieli mi dać :( ).

    Właśnie te niespłacone prowizje to ten kredyt :(
    Moja żona miała identyczną sytuację, tylko nie pamiętała o koncie
    znacznie dłuższy czas i narosło jej do prawie trzystu złotych wraz z
    odsetkami karnymi. W BIKu miała wpis o straconym rachunku., czy jakoś tak.

    pozdr,
    michał