  • 11. Data: 2007-02-27 19:26:15
    Temat: Re: ING-Bankomaty za free!!!
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > musza cie lubic w sklepie jak 7pln oplacasz karta ;-)
    > (i klienci i wlasciciel :-)
    wlascicielem jest zagraniczny koncern, nie interesuje mnie co o mnie
    mysli, place i juz...

    > akurat w tym sklepie szybciej jest za pobraniem, bo drozej nie jest,
    > a nie trzeba czekac na dojscie pieniedzy :) ale mniejsza z tym

    jak place karta to autoryzacja jest natychmiastowa i sprzedajacy od razu
    wysyla towar, poza tym ostatnio byla promocja i za platnosc karta mozna
    bylo dostac 5-10% rabatu, nie przekonuje Cie to?

    > ja kupujac jakies drobne rzeczy.. nie wiem, kupuje wedline, place
    > gotowka, kupuje pieczywo - gotowka, inne duperele to raczej
    > gotowka - a ona sie konczy :-)

    a ja za to wszystko place karta, tak mi wygodniej

    > Przecie nie bede wyciagal 1000pln
    > jednorazowo :)
    skoro wolisz gotowka placic to pewnie, ze nie dlatego dla Ciebie
    bankomaty sa wazne, dla mnie duzo mniej

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2007-02-27 19:38:48
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > pomijajac juz fakt ze euronety sa wszedzie, wiec specjalnie jezdzic nie
    > musze.

    Nie kazdy mieszka w jednym z kilku najwiekszych miast w Polsce
    a Euronety sa praktycznie tylko tam.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2007-02-27 19:41:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie kazdy mieszka w jednym z kilku najwiekszych miast w Polsce
    > a Euronety sa praktycznie tylko tam.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    a dlaczego sie do tych euronetow przyczepiliscie? przeciez mozna miec
    konto w banku, ktorego bankomat znajduje sie w danym miescie...
    poza tym regula jest, ze im mniejsze miasto tym mniej nie tylko
    euronetow i ogolnie bankomatow, ale rowniez miejsc, w ktorych mozna
    zaplacic karta

    mieszkajacy w wiekszych miastach na pewno maja pod tym wzgledem lepiej

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2007-02-27 19:47:15
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS napisał(a):
    > wlascicielem jest zagraniczny koncern, nie interesuje mnie co o mnie
    > mysli, place i juz...

    ale ten co stoi za toba juz jest z bloku obok ;-)

    > jak place karta to autoryzacja jest natychmiastowa i sprzedajacy od razu
    > wysyla towar, poza tym ostatnio byla promocja i za platnosc karta mozna
    > bylo dostac 5-10% rabatu, nie przekonuje Cie to?

    nie mam kredytówki :) Nie widze powodu aby placic 50pln rocznie za cos,
    czego nie potrzebuje (odroczone platnosci)
    A gdzie ten rabat na przyklad?

    > skoro wolisz gotowka placic to pewnie, ze nie dlatego dla Ciebie
    > bankomaty sa wazne, dla mnie duzo mniej

    nie tyle wole, juz pisalem czemu zawsze sie cos zbiera, i nie jest
    to 200pln jak sugeruje tutaj Sławek :-) 200 to ja wymuje za jednym
    razem, a takich razow jest kilka

    Sierp

  • 15. Data: 2007-02-27 19:49:54
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > ale ten co stoi za toba juz jest z bloku obok ;-)
    a kas jest duzo i pani nie musi wolac innej kasjerki, bo nie ma drobnych
    w kasie

    > nie mam kredytówki :) Nie widze powodu aby placic 50pln rocznie za cos,
    > czego nie potrzebuje (odroczone platnosci)
    > A gdzie ten rabat na przyklad?
    w merlin.pl

    mam kilka kredytowek i za zadna nie placilem i nie zaplace

    > nie tyle wole, juz pisalem czemu zawsze sie cos zbiera, i nie jest
    > to 200pln jak sugeruje tutaj Sławek :-) 200 to ja wymuje za jednym
    > razem, a takich razow jest kilka

    a ja wyplacam 1-2 x w miesiacu po 20, 30 zl i mi wystarcza na drobne wydatki

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-02-27 19:51:50
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.02.2007 Sierp <s...@n...net> napisał/a:

    > nie wiem, jak to robicie :-)
    > Ja potrzebuje znacznie czesciej.. roznie, ale czesciej, zawsze cos
    > wypadnie
    > A to transakcja na allegro z osobistym odbiorem, a to przesylka
    > kurierska za pobraniem ze sklepu internetowego (jutro np.), a to
    > musze cos kupic w kiosku (bilet 90-o dniowy ZTM, oplacany gotowka),
    > a to fryzjer, a to... no zbiera sie tego - przeciez nie za wszystko
    > da sie zaplacic karta/przelewem

    Nie wiem, jak oni to robią, ale ja po prostu wyciągam 500 zł raz na
    miesiąc. Nie umiem więcej wydać gotówką, bo płacę na ogół kartą, tam gdzie
    akceptują. W Internecie płacę przelewami lub kartą.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 17. Data: 2007-02-27 19:59:18
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS napisał(a):
    > a kas jest duzo i pani nie musi wolac innej kasjerki, bo nie ma drobnych
    > w kasie

    ja pieczywo kupuje w mniejszych sklepach, tak samo mieso :-)
    no ale szkoda ciagnac ten watek :-)

    > w merlin.pl

    aaa, taki regionalny sklep masz na mysli :-)
    ja raczej kupuje inne rzeczy niz ksiazki przez net, ksiazki
    raczej osobiscie

    > mam kilka kredytowek i za zadna nie placilem i nie zaplace

    zdradz przepis :)

    Sierp

  • 18. Data: 2007-02-27 20:07:46
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > aaa, taki regionalny sklep masz na mysli :-)
    > ja raczej kupuje inne rzeczy niz ksiazki przez net, ksiazki
    > raczej osobiscie

    pytales o sklep w necie, kupuje rowniez w zagranicznych sklepach
    internetowych, a tam bez kredytowki ani rusz...

    > zdradz przepis :)

    prawie kazda kk jest w pierwszym roku wydawana gratis, wiec co roku mam
    inne ;-) wyjatek kk z Citi - jak zrobie obrot na 200zl miesiecznie to
    mam gratis dozywotnio...

    z kredytu kartowego nie korzystam, wiec obsluga kart kosztuje mnie 0zl
    korzystam z kasy banku, a moja lezy i procentuje ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 19. Data: 2007-02-27 20:44:18
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    g...@o...pl napisał(a):

    > Zapowiada sie ostry bój o klienta:
    > http://banki.prnews.pl/index.php/,display,26693

    No chyba nie tak do końca za free... Konto kosztuje 15 zł/m-c.

    --
    Jacek Wojaczyński

    JabberID: j...@j...wp.pl

  • 20. Data: 2007-02-27 21:08:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > No chyba nie tak do końca za free... Konto kosztuje 15 zł/m-c.

    wyplaty sa za free, nikt nie mowil, ze konto rowniez

    --
    pozdr.
    RobertS