  • 21. Data: 2007-02-27 21:21:37
    Temat: Re: ING-Bankomaty za free!!!
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > A ja rzadko mam więcej niż 50PLN w portfelu.

    Tez tak kiedys mialem. Teraz minimum 200 PLN.

    > Pff. "Wszędzie w Twoim otoczeniu" Warszawa (zgaduję) to nie cały kraj.

    Tak. Ale nie tylko, w innych miastach do ktorych jezdze (Krakow, Lodz,
    Poznan, Czestochowa) tez sa euronety albo bankomaty bankow w ktorych mam
    konta (Citi).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 22. Data: 2007-02-28 08:24:48
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Proawadzenie konta "z lwem" 15 zł - nie mało. Nie sądzicie, że te
    "darmowe" wypłaty ze wszystkich bankomatów są po prastu wliczone w
    cenie proawadzenia konta.

    MARIO

  • 23. Data: 2007-02-28 09:34:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Proawadzenie konta "z lwem" 15 zł - nie mało. Nie sądzicie, że te
    > "darmowe" wypłaty ze wszystkich bankomatów są po prastu wliczone w
    > cenie proawadzenia konta.
    >
    > MARIO

    jak 50x wyplacisz kase z obcego bankomatu w miesiacu to na pewno oplaci
    sie miec takie konto ;-)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 24. Data: 2007-02-28 10:35:45
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    RobertS napisał(a):

    > jak 50x wyplacisz kase z obcego bankomatu w miesiacu to na pewno oplaci
    > sie miec takie konto ;-)

    Mi się zdarza maksymalnie 3-4 razy w miesiącu wypłacać kasę
    z bankomatu. Po co więcej? Oczywiście unikam obcych bankomatów jak ognia.
    Gdyby opłata za wypłatę z obcego była w przedziale 1-2 zł. to w ogóle bym
    się tym nie przejmował, ale banki żądają sobie 4-5 zł. Ciut dużo wg mnie.

    --
    Jacek Wojaczyński

    JabberID: j...@j...wp.pl

  • 25. Data: 2007-02-28 18:05:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS"

    > wyplaty sa za free, nikt nie mowil, ze konto rowniez

    jak zmniejszą opłatę do 7 zł to
    będą tak dobrzy jak e-pakiet Fortisa :-)
    *** blad ***

  • 26. Data: 2007-02-28 18:47:25
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > a dlaczego sie do tych euronetow przyczepiliscie? przeciez mozna miec
    > konto w banku, ktorego bankomat znajduje sie w danym miescie...
    > poza tym regula jest, ze im mniejsze miasto tym mniej nie tylko euronetow
    > i ogolnie bankomatow, ale rowniez miejsc, w ktorych mozna zaplacic karta

    Ale bank znajdujacy sie w danym miescie moze miec duzo gorsza oferta
    niz inne banki. Dlatego dla takich ludzi oferta bezplatnych
    wyplat z bankomatow obcych moze byc dosc wazna.
    W koncu wyplaty z bankomatu robi sie czesciej niz korzysta
    z okienka w banku.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 27. Data: 2007-03-01 10:10:32
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Mithos napisał:

    > No wlasnie... ja wyplacam gotowke przewaznie raz na miesiac i tyle. W
    > tym celu moge specjalnie nawet do bankumatu pojechac, pomijajac juz
    > fakt ze euronety sa wszedzie, wiec specjalnie jezdzic nie musze.

    Wszędzie??? Mithos, mieszkasz w Wawie lub innym większym mieście ;-)

    Przemek