    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING Direct
    Date: Tue, 29 Jan 2008 21:13:36 +0100

    Dzisiaj przegladalem ich cale TOiP ale jakos musialem nagle opuscic
    fabryke i nie doczytalem do konca. A teraz juz dostepu do www nie posiadam.

    Czy JEDYNY koszt tego konta, przy zalozeniu, ze bede je wykorzystywal do:
    - przelewow,
    - wyplaty gotowki z bankomatow,

    to oplata za karte debetowa ?

    Rozumiem, ze nie ma koniecznosci wplacania okreslonej kwoty na konto
    miesiecznie ?

    Jak wiadomo, zamykam KK Citi i przy okazji zamkne tez konto, bo nie chce
    mi sie pamietac o tym, zeby przelwac do nich okreslona sume w celu
    zwolnienia z oplaty miesiecznej (zwlaszcza, ze czasem w danym miesiacu
    nie wyplacam gotowki ani razu i takie konto sobie wisi bezczynnie, a
    okreslona kwote trzeba na nie przeslac i pozniej odeslac na wlaciwy
    rachunek). Z tego tez wzgledu nie zdecyduje sie raczej na zalozenie
    nowego konta Nordea (to 1.5zl za karte bym moze i przebolal), gdyz
    rowniez musialbym pamietac zeby tam wplacac 1.5k/miesiecznie. Z racji
    tego, ze w ING mam bezplatna wyplate z Euronetow oraz bankow ING, ktora
    lacznie sa chyba wszedzie w moim otoczeniu oferta konta Direct wydaje
    sie byc ciekawa. A i pewnie bede w stanie wydac to 100 zl/miesiecznie
    zwalniajace z oplaty na karte (powiedzmy jedno tankowanie w miesiacu
    oplace ta karta).

    Pierwotnie do wyplat mialem uzywac mBanku ale to konto jest jednak moim
    kontem rezerwowym (w tym debetowka i KK), a nie chce utracic przypadkiem
    mojej rezerwowej karty :)

    Interesuje mnie tez, nowy online ING. Demo wydaje sie byc ciekawe i
    wreszcie ten kanal dostepowy bedzie wygladal lepiej niz to cos co jest
    teraz. Ktos moze ma jakies tajne informacje na temat "ulepszenia"
    podgladu KK (tzn. zeby wreszcie bylo widac cos na biezaco) ?

    --
    Mithos