  • 11. Data: 2008-01-09 21:10:18
    Temat: Re: [ING] Konto direct
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" fm37ji$23u$...@n...onet.pl

    > Każdy ma swoje wymagania. Ja nie akceptuję konieczności stosowania
    > Javy w interfejsie. Chyba, że w ING coś się w tej kwestii zmieniło?

    A co Ci w Javce nie pasuje? Ja tego używam już od kilkunastu lat i nie narzekam. :)

    LC

  • 12. Data: 2008-01-09 22:32:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >A co Ci w Javce nie pasuje? Ja tego używam już od kilkunastu lat i nie narzekam. :)

    Na Javę uczulenia szczególnego nie mam. Ale nie odpowiada mi filozofia
    "ciężkich" stron www, obrazkowego menu, specyficznych wymagań typu
    "IE only" czy Java, naćkanych wszelkich możliwych informacji i odnośników
    na każdej stronie niczym w kiczowatym potralu. To ma być użyteczne. Gdy
    czasem korzystam ze starczego sprzętu albo w polowych to niestety często
    się nie da.

    Ja jeszcze z tych, co jak stronę na zaliczenie robli, a "cudami na kiju"
    lub niechby tylko obrazkiem upiekszyć chcieli to przynajmniej tekst
    alternatywny być musiał (pod rygorem nie zaliczenia przedmiotu).

    Arek

  • 13. Data: 2008-01-10 09:39:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" fm3hr5$5k6$...@n...onet.pl

    > Na Javę uczulenia szczególnego nie mam. Ale nie odpowiada mi filozofia
    > "ciężkich" stron www, obrazkowego menu, specyficznych wymagań typu
    > "IE only"

    A Śląski pracował tylko z IE? Już nawet zapomniałem. :)
    (czego nie żałuję)

    Ciężką ta strona nie była. Powiedziałbym nawet, że bardzo lekką.
    Akurat od strony strony :) to był bardzo dobry bank.
    Może nawet najlepszy z tych, jakie znałem, a poznałem całą masę.

    Ale złodziejski. :)

    > czy Java, naćkanych wszelkich możliwych informacji i odnośników
    > na każdej stronie niczym w kiczowatym potralu.

    A tak tam jest? Jakoś tego sobie nie przypominam, ale
    może się zmieniło lub po prostu się przyzwyczaiłem. :)

    > To ma być użyteczne.

    Owszem. W ogóle jestem przeciwnikiem wszelkich pozytywek
    (ostatecznie MID może być) i rysunków flaszowatych. :)

    > Gdy czasem korzystam ze starczego sprzętu albo w polowych
    > to niestety często się nie da.

    Ja mam Athlona z zegarkiem półgigahercowym i nie narzekałem ani trochę.

    > Ja jeszcze z tych, co jak stronę na zaliczenie robli, a "cudami na kiju"
    > lub niechby tylko obrazkiem upiekszyć chcieli to przynajmniej tekst
    > alternatywny być musiał (pod rygorem nie zaliczenia przedmiotu).

    Książki z obrazkami są zazwyczaj niewiele warte, chyba że są to mapy
    lub temu podobne rysunki. Podobnie sprawa się ma ze stronami WWW.
    Jedni lubią czytać literki, inni lubią krzykliwe reklamy. Ja to
    pierwsze.

    LC

  • 14. Data: 2008-01-10 19:01:03
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

> [...]
    >Akurat od strony strony :) to był bardzo dobry bank.
    >Może nawet najlepszy z tych, jakie znałem, a poznałem całą masę.

    Nie wiem jak było/jest w ING bo pomimo, że konto miałem, a nawet
    ustanowiony dostęp przez internet to nigdy się tam nie zalogowałem
    (m. in. z powodu Javy) a potem mi się już nie chciało.
    Napisałem ogólnie co mi w bankowych (i nie tylko) interfejsach
    nie odpowiada. Zdaje się, że masz nieco podobne zdanie w tym
    względzie. Za to w innych niwątpliwie różne...

    Arek

  • 15. Data: 2008-01-10 20:29:00
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości

> [...]
    > "IE only" czy Java, naćkanych wszelkich możliwych informacji i odnośników
    > na każdej stronie niczym w kiczowatym potralu. To ma być użyteczne. Gdy

    Strona ING gdziała we wszystkich współczesnych przeglądarkach (IE, Firefox,
    Opera). Java jest w nich zaimplementowana, wiec nawet nie widać, kiedy
    działa.
    Rozumiem z twojej wypowiedzi, że chciałbyć stosować jakąś archaiczną
    przeglądarkę (Mosaic?, Netscape sprzed 10 lat?) która nie ma Javy,
    szyfrowania i protokołu 128 ?
    Czas menu znakowych, DOSa minął bezpowrotnie. Czas się obudzić, albo chodzić
    do oddziału osobiście. Z takim podejściem do postępu polecam Pekao SA albo
    PKO BP. Tam sie poczujesz jak w czasach komuny ....

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2008-01-10 21:32:52
    Temat: Re: Konto direct
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Sty, 20:29, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:

    > Strona ING gdziała we wszystkich współczesnych przeglądarkach (IE, Firefox,
    > Opera). Java jest w nich zaimplementowana, wiec nawet nie widać, kiedy
    > działa.

    W Operze i Firefoxie nie trzeba dociagac pod Windowsem?
    Bo pod Linuxem w wiekszosci dystrybucji tak

> [...]
    > do oddziału osobiście. Z takim podejściem do postępu polecam Pekao SA albo
    > PKO BP. Tam sie poczujesz jak w czasach komuny ....

    Czasem banki dziwne rzeczy robia z Java - np. BPH wymaga grzebania w
    bebechach Linuxa, zeby java poprawnie dzialala przy zatwierdzaniu
    hasel.

  • 17. Data: 2008-01-10 22:12:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" fm5pre$71t$...@n...onet.pl

> [...]
    > nie odpowiada. Zdaje się, że masz nieco podobne zdanie w tym
    > względzie. Za to w innych niwątpliwie różne...

    Wiesz... Przed rokiem był tam konkurs... Za przelew można było
    wylosować telewizor... Przez półtora miesiąca wysyłałem dziennie
    kilkadziesiąt przelewów. :) Po tych kilkudziesięciu (po groszu
    lub po kilka groszy na swoje konto w Inteligo) ich system się
    zapychał i dawałem sobie spokój. :)

    Ale zanim system się zapychał -- słałem, więc chyba trudne (czy czasochłonne) to nie
    było. :)

    LC

  • 18. Data: 2008-01-10 22:14:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "krzysztofsf" 8...@e...goog
    legroups.com

    : W Operze i Firefoxie nie trzeba dociagac pod Windowsem?

    Chyba trzeba, ale nie jest to trudne.

    LC

  • 19. Data: 2008-01-10 22:16:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Sty, 22:14, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "krzysztofsf" 8...@e...goog
    legroups.com

    > : W Operze i Firefoxie nie trzeba dociagac pod Windowsem?
    >
    > Chyba trzeba, ale nie jest to trudne.

    To bylo do twierdzenia, ze java jest zaimplementowana w 3 wymienionych
    przegladarkach.

  • 20. Data: 2008-01-10 23:29:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "krzysztofsf" 9...@e...goog
    legroups.com

    > To bylo do twierdzenia, ze java jest zaimplementowana w 3 wymienionych
    przegladarkach.

    ZTCP -- w FF trzeba było coś dociągać. :)
    Może niech wypowie się ktoś, kto korzysta (lub korzystał) z ING i FF lub Opery. :)

    LC