-
Data: 2009-10-05 21:28:21
Temat: ING - Petrificus Totalus
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Jak do tej pory miałem bardzo dobrą opinię o ING a już w ogóle rewelacyjną
opinię dotyczącą rozpatrywania przez ING reklamacji. Wprawdzie ostatnio
miałem niezbyt sympatyczną sytuację w oddziale, spowodowaną awarią systemu
banku połączonym z jakimś zniewoleniem pracowników procedurami, a reklamacja
związana z tym wydarzeniem jest rozpatrywana najwolniej w historii moich
reklamacji w ING, ale na razie nie chce mi się tego opisywać, bo wolałbym
poczekać na wynik reklamacji.
Niemniej jednak na forum ING natknąłem się na opis sytuacji o wiele bardziej
kuriozalnej niż moja. Oto link:
http://forum.ingbank.pl/forum/karty-kredytowe/topic/
rezygnacja-z-karty-kredytowej/post/866#post_866
Jak na razie brak reakcji ze strony jakiegokolwiek pracownika ING.
Co sądzicie? IMO klientka ma bezwzględnie rację.
I jak abstrahując od tego konkretnego przypadku walczyć w przypadku kiedy
jakiś ciołek odmawia przyjęcia oświadczenia klienta. No jak? Pocztą wysyłać,
iść do innego oddziału czy co robić - takie działania w sumie sankcjonują
głupotę z którą się zetknęło? Pisać reklamacje dotyczące jakości obsługi
chyba w takim przypadku warto. W sumie gdzieś mi się też zdarzały próby
odmowy przyjęcia czegoś, "bo nie na druku banku" itp. Zawsze w końcu
zmuszałem do potwierdzenia odbioru albo jeśli argumenty były racjonalne
zmieniałem, ale nie każdemu musi się chcieć wykłócać. Nawet ostatnio w ING,
zaczynam coś pisać i słyszę od pani dysponentki, że tak to nie mogę tego
sformułować.... Dobre!
O ile pamiętam przy okazji zamykania którejś z kart w jakimś innym banku,
też pani w oddziale zażyczyła sobie natychmiastowego spłacenia jej
zadłużenia przed zastrzeżeniem/rezygnacją, ale tam wystarczyło użycie
wyśmiania. W ING jak widać okazali się bardziej odporni na rozumienie tekstu
i jeszcze z opisu klientki wynika, że uparcie głupoty forsowali. Żal.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.09 23:26 szczurwa
- 06.10.09 07:16 Valdi.Pavlack
- 06.10.09 12:31 xbartx
- 06.10.09 17:12 Krzysztof Halasa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego