eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING - Petrificus Totalus › ING - Petrificus Totalus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING - Petrificus Totalus
    Date: Mon, 5 Oct 2009 23:28:21 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 34
    Message-ID: <hado5q$kut$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1254777851 21469 87.239.217.30 (5 Oct 2009 21:24:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Oct 2009 21:24:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetId: 1A90AE266128DD354FD7
    X-EsetScannerBuild: 5772
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:504440
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak do tej pory miałem bardzo dobrą opinię o ING a już w ogóle rewelacyjną
    opinię dotyczącą rozpatrywania przez ING reklamacji. Wprawdzie ostatnio
    miałem niezbyt sympatyczną sytuację w oddziale, spowodowaną awarią systemu
    banku połączonym z jakimś zniewoleniem pracowników procedurami, a reklamacja
    związana z tym wydarzeniem jest rozpatrywana najwolniej w historii moich
    reklamacji w ING, ale na razie nie chce mi się tego opisywać, bo wolałbym
    poczekać na wynik reklamacji.

    Niemniej jednak na forum ING natknąłem się na opis sytuacji o wiele bardziej
    kuriozalnej niż moja. Oto link:

    http://forum.ingbank.pl/forum/karty-kredytowe/topic/
    rezygnacja-z-karty-kredytowej/post/866#post_866

    Jak na razie brak reakcji ze strony jakiegokolwiek pracownika ING.

    Co sądzicie? IMO klientka ma bezwzględnie rację.

    I jak abstrahując od tego konkretnego przypadku walczyć w przypadku kiedy
    jakiś ciołek odmawia przyjęcia oświadczenia klienta. No jak? Pocztą wysyłać,
    iść do innego oddziału czy co robić - takie działania w sumie sankcjonują
    głupotę z którą się zetknęło? Pisać reklamacje dotyczące jakości obsługi
    chyba w takim przypadku warto. W sumie gdzieś mi się też zdarzały próby
    odmowy przyjęcia czegoś, "bo nie na druku banku" itp. Zawsze w końcu
    zmuszałem do potwierdzenia odbioru albo jeśli argumenty były racjonalne
    zmieniałem, ale nie każdemu musi się chcieć wykłócać. Nawet ostatnio w ING,
    zaczynam coś pisać i słyszę od pani dysponentki, że tak to nie mogę tego
    sformułować.... Dobre!

    O ile pamiętam przy okazji zamykania którejś z kart w jakimś innym banku,
    też pani w oddziale zażyczyła sobie natychmiastowego spłacenia jej
    zadłużenia przed zastrzeżeniem/rezygnacją, ale tam wystarczyło użycie
    wyśmiania. W ING jak widać okazali się bardziej odporni na rozumienie tekstu
    i jeszcze z opisu klientki wynika, że uparcie głupoty forsowali. Żal.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1