  • 1. Data: 2008-09-26 08:49:49
    Temat: ING i CAPTCHA
    Od: User <s...@d...com>

    Próbuje założyć konto w ING, ale nie mogę przeskoczyć ich CAPTCHy.
    Mam ktoś pojęcie jakiej techniki użyć aby ją odczytać?
    Umieszczam screenshot w linku.
    http://images46.fotosik.pl/14/341c0f8d93927569.jpg

  • 2. Data: 2008-09-26 09:13:21
    Temat: Re: ING i CAPTCHA
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    User wrote:
    > Próbuje założyć konto w ING, ale nie mogę przeskoczyć ich CAPTCHy.
    > Mam ktoś pojęcie jakiej techniki użyć aby ją odczytać?
    > Umieszczam screenshot w linku.
    > http://images46.fotosik.pl/14/341c0f8d93927569.jpg

    jesli wiesz ze to sie nazywa tak a nie inczej to i MALE i duze probowales
    pewnie. Zobacz inna przegladarka (odpali sie inna sesja) i moze przejdzie a jak
    nei to cos im sie zwalilo.

  • 3. Data: 2008-09-26 16:56:12
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Koteczek <n...@s...org> napisał(a):

    > ...Zobacz inna przegladarka (odpali sie inna sesja) ...

    Nie koniecznie inną.
    Wpisz to co możesz odczytać, nawet błędnie. Powinien pojawić się inny ciąg
    znaków, na ogół bardziej czytelny.