  • 1. Data: 2008-09-26 08:02:42
    Temat: inne niż mBank i Multi konto do płacenia podatku i ZUS
    Od: "Sebastian" <k...@o...pl>

    Szukam właśnie innego niż mBank i Multi
    konta do płacenia podatku i ZUS

    chce zoptymalizować wybór pod względem opłaty
    przy założeniu 3 składki ZUS oraz PIT + VAT
    tzn. razem 5 przelewów z haraczami dla państwa

    Co możecie mi polecić?

  • 2. Data: 2008-09-26 09:14:55
    Od: k...@o...pl

> [...]
    >
    > chce zoptymalizować wybór pod względem opłaty
    > przy założeniu 3 składki ZUS oraz PIT + VAT
    > tzn. razem 5 przelewów z haraczami dla państwa

    dla osoby fizycznej może wziąłbym Lwa (ING Bank)
    ale dla spółki cywilnej lub jawnej są za drodzy

    a konto jest mi w ogóle nie potrzebne do niczego
    dlatego będę używać je tylko wtedy gdy ktoś mnie
    do tego zmusi przemocą (np. ustawą). Niestety,
    ustawodawca użył przemocy i nakazał płacić ZUS i
    podatki właśnie używając rachunku bankowego.

  • 3. Data: 2008-09-26 09:25:56
    Od: "PatBank.pl" <p...@w...pl>

    > Szukam właśnie innego niż mBank i Multi
    > konta do płacenia podatku i ZUS

    Oprócz mBanku i MultiBanku darmowe przelewy do US i ZUSu mają:
    Toyota Bank:
    http://patbank.pl/toyotabank/341/
    VW Bank:
    http://patbank.pl/vwbankdirect/248/

    Ostatnio złożyłem sobie konto osobiste w Toyota Bank, i uważam że jest
    fajne.

  • 4. Data: 2008-09-27 19:41:26
    Od: k...@o...pl

    > Oprócz mBanku i MultiBanku darmowe przelewy do US i ZUSu mają:
    > Toyota Bank:
    > http://patbank.pl/toyotabank/341/
    > VW Bank:
    > http://patbank.pl/vwbankdirect/248/

    czy tzn. że oprócz mBanku, Multibanku, Toyoty i VW nikt inny
    nie oferuje darmowych przelewów do ZUS i US?

    A może inne banki oferują np. przelewy ZUS i US za 0,50 zł?

  • 5. Data: 2008-09-27 22:30:52
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > A może inne banki oferują np. przelewy ZUS i US za 0,50 zł?

    A czy w BZWBK nie są właśnie po 0,50 zł dla konto24.pl ?

    M.

  • 6. Data: 2008-09-28 08:49:37
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Sebastian <k...@o...pl> napisał(a):

    > Szukam właśnie innego niż mBank i Multi
    > konta do płacenia podatku i ZUS

    W ekonto pro Lukasa mam dostępną taką opcję, ale kosztów nie znam, bo
    jeszcze nie korzystałem.

    Tomek