  • 1. Data: 2008-09-26 06:01:53
    Temat: MC/Visa charge, skąd?
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Witam!

    Coś szukam i znaleść nie mogę: czy jest jakieś zestawienie banków
    wydających karty charge, najlepiej MC, ostatecznie Visa? Już pomijam, że
    część źródeł kompletnie myli KK z charge...

    Aha, fajnie, jakby w takim zestawieniu były opisane parametry tych kart.

    Albo inaczej - który bank polecacie, wydający karty charge bez prowizji
    za transakcję bezgotówkową?

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2008-09-26 10:53:39
    Temat: Re: MC/Visa charge, skąd?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki"
> [...]
    > kart.
    >
    > Albo inaczej - który bank polecacie, wydający karty charge bez

    jak na KK ustawic automatyczną spłatę 100% i skrócić
    okres splaty np. z 54 dni do 30 dni to bedzie ona funkcjonowac jak
    charge.

    Chyba dlatego banki wycofaly sie z tych kart, skoro KK dają to samo,
    albo więcej (dla tych co chcą).
    Jedyny bank jaki znam, który daje kartę Visa Classic charge
    to Nordea http://www.nordea.pl/4652
    opcja I opłat za kartę, daje ci bezgotowkowe transakcje bezprowizyjnie

    Przy okazji - do konta Spektrum masz bankomaty bezprowizyjne dla VE
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-09-26 13:17:46
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

    Polecamy używanie funkcji "SZUKAJ". To naprawdę nie boli!
    Jakbyś od tego zaczął, to pewnie już byś miał za sobą lekturę wątku:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=9994080

    > Jedyny bank jaki znam, który daje kartę Visa Classic charge
    > to Nordea http://www.nordea.pl/4652
    > opcja I opłat za kartę, daje ci bezgotowkowe transakcje bezprowizyjnie
    To coś mało banków w Polsce znasz. :P
    Pekao SA - VISA Concerto i Eurokarta. Można mieć jedną, można obie (limit i tak
    będzie wspólny). Prowizja za transakcje bezgotówkowe: 0%.

    m23m

  • 4. Data: 2008-09-26 15:43:35
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Tomek Głowacki pisze:
> [...]
    >
    > Aha, fajnie, jakby w takim zestawieniu były opisane parametry tych kart.
    >
    > Albo inaczej - który bank polecacie, wydający karty charge bez prowizji

    Chyba Deutsche Bank.

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 5. Data: 2008-09-27 10:28:59
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t...@t...o2.pl-invalid> napisał
    w wiadomości news:gbhtsd$do9$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Albo inaczej - który bank polecacie, wydający karty charge bez prowizji za
    > transakcję bezgotówkową?

    Oprocz bankow karty charge wydaje jeszcze American Express.
    Ale nie wiem czy tylko dla firm i to tych wiekszych.
    Po wygenerowaniu wyciagu jest ok.20 dni na splate.
    Maja zueplnie inne podejscie do klienta niz w bankach,
    jak nie doplacisz paru zlotych to nie przywalaja oplat
    i odsetek tylko dodadza do biezacego wyciagu.
    Chociaz z drugiej strony w banku wystepuje jako
    uzytkownik prywatny a dla Amexa klientem
    jest cala korporacja gdzie pracuje.

    Pozdrawiam,
    Marcin