  • 1. Data: 2009-12-02 12:53:45
    Temat: ING jak zmienic limity na karcie?
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Pisze w pomocy na stronie, że można zmieniać limity transakcyjne karty
    debetowej Maestro online. Tylko gdzie jest ta funkcja? Klikam od
    dłuższego czasu i nie mogę znaleźć.
    Pomocy.

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-12-02 17:36:14
    Temat: Re: ING jak zmienic limity na karcie?
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hf5o0o$2mq$1@polsl.pl>, Sebastian napisał(a):

    > Pisze w pomocy na stronie, że można zmieniać limity transakcyjne karty
    > debetowej Maestro online. Tylko gdzie jest ta funkcja? Klikam od
    > dłuższego czasu i nie mogę znaleźć.

    Nie wiem jak dla karty Maestro, ale dla Visy wchodzę w karty debetowe,
    złóż wniosek, zmiana limitów transakcyjnych.

    PS: nie będę komentował, kto to inteligentnie umieścił we wnioskach...

    Jacek

  • 3. Data: 2009-12-02 18:54:23
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > PS: nie będę komentował, kto to inteligentnie umieścił we wnioskach...

    pewnie dlatego nie moglem tego znaleźć przez pol roku :)
    ale to nie jedyna ciekawostka na stronie ING.

  • 4. Data: 2009-12-03 13:46:08
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    >pewnie dlatego nie moglem tego znaleźć przez pol roku :)
    >ale to nie jedyna ciekawostka na stronie ING.

    Nie żartuj
    Ja mam maestro i zmieniłem

    Karty
    Złóż wniosek- Zmiana limitów transakcyjnych
    Wybierasz kartę podpiętą do rachunku i zmieniasz

  • 5. Data: 2009-12-03 19:01:24
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Karty
    > Złóż wniosek- Zmiana limitów transakcyjnych
    > Wybierasz kartę podpiętą do rachunku i zmieniasz

    widocznie jestes genialny bo ja nie wpadlem na to że limit mozna
    zmieniac pod haslem "złóż wniosek"