  • 1. Data: 2009-12-02 10:24:05
    Temat: PayPass - "od 10zł" albo "czytnik nie czyny"
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    Juz mnie cos bierze..

    Chcialem kilkukrotnie placic za zakupu 5zl-25zl paypassem to albo za mala
    kwota (od 10zl w zabce) albo twierdza ze czytnik paypass jeszcze nie
    podlaczony/dziala.

    Jak za dzwiach jak byk widnieje logo paypass i widac odpowiedni czytnik.

    Gdzie mozna zglosic tego typu praktyki ?

  • 2. Data: 2009-12-02 10:46:39
    Temat: Re: PayPass - "od 10zł" albo "czytnik nie czyny"
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Gru, 11:24, "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> wrote:
> [...]
    >
    > Jak za dzwiach jak byk widnieje logo paypass i widac odpowiedni czytnik.
    >
    > Gdzie mozna zglosic tego typu praktyki ?

    Spróbuj pożalić sie w tym wątku na forum mbankowym:
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=904895&t=9
    04895&sr=ld&pn=1&cat=0

    Jest tam koleś z MasterCarda, który zajmuje sie wdrożeniem PayPass w
    Polsce...

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2009-12-02 22:51:38
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    Camis pisze:
> [...]
    >
    > Jak za dzwiach jak byk widnieje logo paypass i widac odpowiedni czytnik.
    >

    > Gdzie mozna zglosic tego typu praktyki ?

    Ja już tym w Żabce płaciłem od 2,5zł, tak więc limit >10zł to tylko
    widzi mi się właściciela sklepu