  • 1. Data: 2009-12-02 14:19:21
    Temat: KK Multi - gdzie przenieść i do kiedy rozwiązać umowę żeby nie płacić za kolejny rok :P
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Mam w Multi KK Mastercarda którą traktuję jako awaryjną. Praktycznie
    zero obrotów.
    Żeby nie płacić za kolejny rok używania myślę żeby ją gdzieś przenieść,
    tylko gdzie :D ?
    Ma być MC...
    Pytanie dodatkowe jak najprościej pozbyć się karty żeby nie płacić za
    kolejny rok? Wystarczy zastrzec i nie wznawiać? Czy trzeba szurować do
    oddziału żeby zrezygnować z umowy?Do kiedy muszę to zrobić zakładając że
    na karcie jest data ważności 02/11.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2009-12-02 15:24:20
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 2 Gru, 15:19, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:
> [...]
    > kolejny rok? Wystarczy zastrzec i nie wznawiać? Czy trzeba szurować do
    > oddziału żeby zrezygnować z umowy?Do kiedy muszę to zrobić zakładając że

    Jak masz limit do 5k to możesz pomyśleć nad Polbankiem - karta na
    oświadczenie.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-12-02 15:26:27
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Jacek Erazmus wrote:

    > Jak masz limit do 5k to możesz pomyśleć nad Polbankiem - karta na
    > oświadczenie.

    Nie mam polskich dochodów a z tego co pamietam to Polbank nie uwzględnia
    dochodów zagranicznych.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2009-12-02 21:38:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hf5t14$18a$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Mam w Multi KK Mastercarda którą traktuję jako awaryjną. Praktycznie zero
    > obrotów.

    Albo to nie Multi, albo nie Mastercard ;). Przenies do Mille, chetnie
    zwalniaja z oplat. Jak oczekujesz dodatkowych benefitow w postaci cashbacku
    to Alior lub Polbank :).

    MK

  • 5. Data: 2009-12-03 10:53:06
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MK wrote:
> [...]
    >
    > Albo to nie Multi, albo nie Mastercard ;). Przenies do Mille, chetnie
    > zwalniaja z oplat. Jak oczekujesz dodatkowych benefitow w postaci

    E...właśnie... nie multi a mille :D
    Nie moja wina że tak sie podobnie nazywają :P
    Przez 10 miesięcy zrobiłem jakieś 300zł obrotu więc raczej nikłe szanse
    że mnie zwolnią z opłat...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 6. Data: 2009-12-03 22:36:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hf85ab$eqp$1@news.onet.pl...

    > Przez 10 miesięcy zrobiłem jakieś 300zł obrotu więc raczej nikłe szanse że
    > mnie zwolnią z opłat...

    Jestem dziwnie spokojny, ze zwolnia :).

    MK

  • 7. Data: 2009-12-05 10:39:19
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MK wrote:
    > Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:hf85ab$eqp$1@news.onet.pl...

    > Jestem dziwnie spokojny, ze zwolnia :).

    Jakieś instrukcje? Uderzać do oddziału (dowolnego?) czy przez telefon?
    A może "próba" rezygnacji z karty jak w Citi :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 8. Data: 2009-12-05 16:11:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hfdd8d$bvn$1@news.onet.pl...

    > Jakieś instrukcje? Uderzać do oddziału (dowolnego?) czy przez telefon?
    > A może "próba" rezygnacji z karty jak w Citi :P

    To ostatnie. Najlepiej przez telefon, bo bedziesz mial zalatwiona sprawe z
    ciagu 5 minut :). Przelaczaja do retencji a tam pytaja co moze cie przekonac
    do utrzymiania karty. Ja ostatnio poprosilem o 1% cashback ;).

    MK

  • 9. Data: 2009-12-06 08:43:12
    Od: "paul" <U...@g...pl>

    Dostałeś?

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]

    > ciagu 5 minut :). Przelaczaja do retencji a tam pytaja co moze cie
    > przekonac do utrzymiania karty. Ja ostatnio poprosilem o 1% cashback ;).

    Jakie masz circa about obroty?

    paul

  • 10. Data: 2009-12-06 08:48:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "paul" <U...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dostałeś?

    NIe, dlatego karta zostala zamknieta. Proponowali wymiane na inna, ale ja
    bylem zainteresowany tylko Amexem.

    > Jakie masz circa about obroty?

    Przez ostatnie pol roku przed rozmowa 0, bo uzywalem Polbankowej :). Dlatego
    podczas rozmowy powiedzialem, ze jak mam pozostawic karte Mille to musza
    przebic ich oferte w innym przypadku nie jestem zainteresowany.

    MK