  • 41. Data: 2004-05-08 04:42:38
    Temat: Re: [ING] karty przedpłacone
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 06 May 2004 12:02:26 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>
    napisała:

    > Nie ma. W regulaminie jest tylko mowa o tym, że karta może być zasilana

    To chyba mamy inne.
    Ja razem z kartą dostałem świstek na odwrocie którego jest:
    "Ogólne warunki uzytkowania karty Maestro przedpłaconej"
    [...]
    (definicje)
    Rachunek karty - elektroniczna forma rejestru operacji
    (wpłat,transakcji prowazonych kartą) prowadzona przez bank
    [...]
    (Limit i zasilanie karty)
    3. Karta może być zasilana w okresie ważności, zasilana przez wpłaty
    gotówkowe i przelewy. Przy dokonywaniu wpłaty należy podać:
    _dane_osoby_będące w posiadaniu Banku, nr rachunku karty oraz tytuł
    "Zasilenie karty Maestro przedpłaconej-....

    IMHO musiałeś się gdzieś podapisać akceptując te warunki w tym warunki
    owego rachunku.
    Niewiele na jego temat jest bo i rachunek "ułomny" (można wpłacać, oraz
    tylko kartą wypłacać)

    KJ
    PS. mogę być niereprezentatywny bo
    a) są to warunki sprzed roku
    b) mam konto w ING

    --
    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.

  • 42. Data: 2004-05-08 09:24:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Kamil Jonca napisał:

    > To chyba mamy inne.

    Też taki regulamin dostałem do karty kupowanej mniej więcej rok temu.

    Teraz dają coś takiego:
    http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/Maestro%20Domowa%2
    0Kasa%20i%20Podroznika.pdf

  • 43. Data: 2004-05-08 10:36:50
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Też taki regulamin dostałem do karty kupowanej mniej więcej rok temu.
    >
    > Teraz dają coś takiego:
    > http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/Maestro%20Domowa%2
    0Kasa%20i%20Podroznika.pdf

    bajer. Tam nie ma nic na temat rachunku karty :-)

    No to ja nie wiem. Czyli moje wrazenie, że wierchuszka w ING się
    pogorszyła nie jest odosobnione. (Sam mam jeden przypadek, ale jeszcze
    czekam na odpowiedź)

    KJ

  • 44. Data: 2004-05-08 19:06:36
    Od: "julek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c7fgip$k5m$1@news.onet.pl...

    > Temu Panu już dziękujemy.

    Wojtku, skąd ta irytacja ? Czyżby zbyt trafna ocena ? Kompleksy znów dają
    znać ?

    julek

  • 45. Data: 2004-05-08 20:08:08
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-08 21:06, julek wrote:
    [...]
    > julek

    Proponuję przesiąść się na grupę psp.
    --
    luzyta

  • 46. Data: 2004-05-09 22:04:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik julek napisał:

    > Wojtku, skąd ta irytacja ? Czyżby zbyt trafna ocena ? Kompleksy znów dają
    > znać ?

    Chętnie podjąłbym polemikę, ale uwierz mi, że po prostu mi się nie chce.

    Obiecuję jednak, że jeśli ustosunkujesz się do sprawy merytorycznie, to
    i na te pozamerytoryczne zapytania chętnie udzielę Ci odpowiedzi.

    A teraz kończ waść, wstydu oszczędź.