eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING - karykatura bankowości elektronicznejING - karykatura bankowości elektronicznej
  • From: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING - karykatura bankowości elektronicznej
    Date: Wed, 26 Mar 2008 22:23:19 +0100
    Lines: 33
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 81.190.75.212
    Message-ID: <47eabec7$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1206566599 81.190.75.212 (26 Mar 2008 22:23:19 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: m...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:442109
    [ ukryj nagłówki ]

    Oto odpowiedź jaką otrzymałem z banku po złożeniu wniosku za pomocą
    tzw. systemu
    "ING BANK OnLine"

    Dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego Banku.
    Informujemy, że w dniu 25/03/08 ING Bank Śląski S.A. nie
    zrealizował dyspozycji zmiany oferty .
    Prosimy o kontakt z Oddziałem ING Bank Śląski w celu zmiany
    wersji usługi OnLine na nową, a po dokonaniu korekty ponowne
    złożenie wniosku o zmianę oferty.


    Chyba komuś w banku pomyliły się pojęcia.
    Ostrzegam potencjalnych klientów bankowości ON-LINE ING
    przed takim systemem ON-LINE. ON-LINE jest tylko w reklamie.
    Przelewy wewnętrzne (pomiędzy kontami ING) realizowane tylko w dni
    powszednie do godziny 19.00
    a w soboty do 13. Część rzeczy można załatwić tylko za pomocą ich
    pseudosystemu ON-LINE
    a część tylko i wyłącznie w oddziale. A jeszcze inną część tak jak w
    moim przypadku tylko wędrując do
    oddziału a następnie używając systemu "On-LINE". Co jakiś czas klient
    jest
    goniony do oddziału bo trzeba "coś uzupełnić". A każda wizyta w
    oddziale to klęska niekompetencji.
    Najczęstsza odpowiedź to nie my ale Katowice.
    Jestem klientem tego banku ileś już lat i tylko dlatego, że jako jedni
    z pierwszych wprowadzili bankowość
    elektroniczną. Ale chyba czas zmienić przyzwyczajenia.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1