eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2005-02-03 22:44:35
    Temat: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    Ktoś z Was się przesiadał z VIPa w ING na Aquariusa w Multibanku?

    Jak wygląda poziom bezpośredniej obsługi w Multi w odniesieniu do ING
    (albo generalnie jak to wygląda). W ING czuć wyraźnie różnicę między
    'normalnym' traktowaniem a poziomem obsługi "vipów"....

    No i czy oferta jest porównywalna? Czegoś Wam brak w Aquariusie - albo
    coś ewidentnie przebija konkurencję w tym typie (obsługi) rachunków?

    --
    iTuiTu


  • 2. Data: 2005-02-03 23:41:42
    Temat: Re: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    iTuiTu wrote:
    > W ING czuć wyraźnie różnicę między 'normalnym' traktowaniem a poziomem
    > obsługi "vipów"....

    A czym to się konkretnie objawia?



  • 3. Data: 2005-02-05 14:34:31
    Temat: Re: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    > A czym to się konkretnie objawia?

    Dedykowaną grupą 'doradców' - dzwonią, pilnują, 90% rzeczy załatwi się
    przez telefon. Tam gdzie normalnie tuptało się do banku - teraz
    wystarczy dyspozycja telefoniczna, lub potwierdzenie faxem.

    To co jest normalnie w promocjach - jest w ofercie 'na stałe' albo
    przynajniej można to bez problemu wynegocjować 'marudzeniem'. Wszystkie
    produkty są 'łatwiej' dostępne... detale, które nie każą Ci stać w
    kolejce bo siadasz sobie w oddzielnym pokoju, albo jak wspomniałem
    wcześniej - wcale do niego nie musisz jechać.

    Nawet głupie gwarantowane miejsce parkingowe czasami człowiekowi
    gwarantuje utrzymanie jako takiego humoru.... ;)

    Generalnie pierdoły, ale teraz lwią część rzeczy robi ktoś za mnie. A
    mała uwaga i parę minut po tym mam już telefon zwrotny i pełny
    'rekonesans' co i jak można zrobić - byle bym był zadowolony... ;)))

    O Aquariusie nie wiem nic - widzę tylko stronę 'klubu' nie wiem czy
    czeka na mnie jakaś 'nadwrażliwość' jako klienta ze strony Multi...


    --
    iTuiTu


  • 4. Data: 2005-02-05 18:57:05
    Temat: Re: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    iTuiTu wrote:
    >
    > Dedykowaną grupą 'doradców' - dzwonią, pilnują, 90% rzeczy załatwi się
    > przez telefon. Tam gdzie normalnie tuptało się do banku - teraz
    > wystarczy dyspozycja telefoniczna, lub potwierdzenie faxem.
    > To co jest normalnie w promocjach - jest w ofercie 'na stałe' albo
    > przynajniej można to bez problemu wynegocjować 'marudzeniem'.
    > Wszystkie produkty są 'łatwiej' dostępne... detale, które nie każą Ci
    > stać w kolejce bo siadasz sobie w oddzielnym pokoju, albo jak
    > wspomniałem wcześniej - wcale do niego nie musisz jechać.
    > Nawet głupie gwarantowane miejsce parkingowe czasami człowiekowi
    > gwarantuje utrzymanie jako takiego humoru.... ;)

    Dwa lata temu zrezygnowałem z VIP w ING - ale to co piszesz to są dla mnie
    rzeczy niespotykane :-) Moja "doradczyni" historię rachunku robiła dwa razy
    (za pierwszym schrzaniła) i zajęło jej to dwa tygodnie - taka to była
    obsługa. I zero inicjatywy - o produktach dowiadywałem się z gazet.
    W tej chwili mam Multikonto Ja i jestem z niego zadowolony. System
    internetowy lepszy niż w ING, fundusze inwestycyjne. O Aquariusa się nie
    starałem.

    Bogdan B.



    > Generalnie pierdoły, ale teraz lwią część rzeczy robi ktoś za mnie. A
    > mała uwaga i parę minut po tym mam już telefon zwrotny i pełny
    > 'rekonesans' co i jak można zrobić - byle bym był zadowolony... ;)))
    >
    > O Aquariusie nie wiem nic - widzę tylko stronę 'klubu' nie wiem czy
    > czeka na mnie jakaś 'nadwrażliwość' jako klienta ze strony Multi...



  • 5. Data: 2005-02-05 19:35:00
    Temat: Re: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <i...@p...onet.pl> napisal(a):
    >> A czym to się konkretnie objawia?
    >
    > Dedykowaną grupą 'doradców' - dzwonią, pilnują, 90% rzeczy załatwi się
    > przez telefon. Tam gdzie normalnie tuptało się do banku - teraz
    > wystarczy dyspozycja telefoniczna, lub potwierdzenie faxem.

    A jakie są warunki do tego statusu VIPa? O to trzeba się jakoś zwrócić,
    czy sami proponują? Bo to w sumie fajne by było, nic mnie bardziej nie
    wk*wia, niż pokonywanie głupoty tych z "pierwszej linii frontu" w
    bankach. A ING ma swoje wady, ale w zasadzie to nawet fajny bank, od
    dawna mam tam rachunki i poza topornością interfejsu internetowego i
    sporym abonamentem za rachunek dla DG to jest OK.
    --
    Samotnik


  • 6. Data: 2005-02-05 19:55:34
    Temat: Re: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>


    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    news:cu3753$st1$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > A jakie są warunki do tego statusu VIPa? O to trzeba się jakoś zwrócić,
    > czy sami proponują? Bo to w sumie fajne by było, nic mnie bardziej nie

    Duze regularne wpływy, albo spora lokata
    Proponują sami
    To o czym pisze iTuiTu zależy wyłącznie od konkretnego oddziału.
    W innym może być gorzej, może nie byc parkingu, mogą być leniwi doradcy,
    może być zbyt wielu VIPów.


    > dawna mam tam rachunki i poza topornością interfejsu internetowego i
    > sporym abonamentem za rachunek dla DG to jest OK.

    Abonament dla VIP kont w ING za parę dni gwałtownie spadnie na "łeb na
    szyję" :-)


  • 7. Data: 2005-02-05 20:06:27
    Temat: Re: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>


    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    news:cu3923$st1$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > <s...@a...pl> napisal(a):
    > Jak duże te wpływy? 5000, 15000, 50000?

    Podstawowe VIP konto: regularnie >8000/miesiąc przez rok
    Lokata >100000

    Niektóre oddziały mają dużo VIPów i to może nie wystarczyć


  • 8. Data: 2005-02-05 20:07:31
    Temat: Re: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@a...pl> napisal(a):
    >> A jakie są warunki do tego statusu VIPa? O to trzeba się jakoś zwrócić,
    >> czy sami proponują? Bo to w sumie fajne by było, nic mnie bardziej nie
    >
    > Duze regularne wpływy, albo spora lokata

    Jak duże te wpływy? 5000, 15000, 50000?
    --
    Samotnik


  • 9. Data: 2005-02-08 09:34:12
    Temat: Re: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>


    iTuiTu wrote:
    > Ktoś z Was się przesiadał z VIPa w ING na Aquariusa w Multibanku?
    >
    > Jak wygląda poziom bezpośredniej obsługi w Multi w odniesieniu do ING
    > (albo generalnie jak to wygląda). W ING czuć wyraźnie różnicę między
    > 'normalnym' traktowaniem a poziomem obsługi "vipów"....
    >
    > No i czy oferta jest porównywalna? Czegoś Wam brak w Aquariusie - albo
    > coś ewidentnie przebija konkurencję w tym typie (obsługi) rachunków?

    Ja mam zwykłe Konto Z Lwem i mam Aquariusa.
    Generalnie Aquarius nie różni się od zwykłego Multikonta (za to jest
    droższy) poza szczegółami:
    - "klub Aquariusa" - jakieś imprezy, dla mnie bez sensu ale niektórzy na
    to jeżdżą
    - przez teleserwis witają cię "Witamy w klubie Aquarius", a ostatnio
    zapytali czy moga się do mnie zwracać po imieniu (mogą).
    - niższa (50%) opłata za przyznanie kredytu i to zadecydowało że jestem
    "Wodnikiem".
    - Przysyłają czasem jakieś reklamówki do domu (ostatnio reklamówka Hondy
    CRV) - wywalam do śmieci
    - Mam "Opiekuna", ale jak raz się czegoś chciałem dowiedzieć w sprawie
    mojego kredytu i zadzwoniłem do niego to powiedział że nie wie i żeby
    zadzwonić do pani z którą załatwiałem kredyt.
    - Ładniejsza karta - ale oczywiście płaska. Zero zaufania.

    Natomiast sam Multi jest OK - po prostu ich standardowy poziom obsługi
    jest na tyle wysoki że dla mnie byłby akceptowalny.
    Natomiast ING ma na pewno szerszą ofertę - ostatnio chciałem zrealizować
    czek z zagranicy - w Multi niewykonalne, w ING bez problemów.

    O dzwonieniu z propozycjami zapomnij w Multi - o tym że mi podnieśli
    oprocentowanie kredytu dowiedziałem się po paru miesiącach.

    System internetowy jest porównywalny.

    Generalnie - Multi jest bezosobową, dobrze naoliwioną maszyną. Działa
    sprawnie ale jak chcesz coś załatwiać "marudzeniem" czy negocjować to
    lepiej jednak w marmurze - rozmawiasz z człowiekiem a nie z biomaszyną.
    Z drugiej strony maszyna popełnia mniej błędów niż człowiek...

    Pozdrawiam
    Michal

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1