eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKURe: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Ohm <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Date: Tue, 08 Feb 2005 10:34:12 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <cua1as$eg8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1mdmsfb4ogp10$.1jivqvkcsolzu$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 195.116.22.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1107855517 14856 195.116.22.126 (8 Feb 2005 09:38:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Feb 2005 09:38:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.7.2) Gecko/20040804
    Netscape/7.2 (ax)
    X-Accept-Language: pl, en-us
    In-Reply-To: <1mdmsfb4ogp10$.1jivqvkcsolzu$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336341
    [ ukryj nagłówki ]


    iTuiTu wrote:
    > Ktoś z Was się przesiadał z VIPa w ING na Aquariusa w Multibanku?
    >
    > Jak wygląda poziom bezpośredniej obsługi w Multi w odniesieniu do ING
    > (albo generalnie jak to wygląda). W ING czuć wyraźnie różnicę między
    > 'normalnym' traktowaniem a poziomem obsługi "vipów"....
    >
    > No i czy oferta jest porównywalna? Czegoś Wam brak w Aquariusie - albo
    > coś ewidentnie przebija konkurencję w tym typie (obsługi) rachunków?

    Ja mam zwykłe Konto Z Lwem i mam Aquariusa.
    Generalnie Aquarius nie różni się od zwykłego Multikonta (za to jest
    droższy) poza szczegółami:
    - "klub Aquariusa" - jakieś imprezy, dla mnie bez sensu ale niektórzy na
    to jeżdżą
    - przez teleserwis witają cię "Witamy w klubie Aquarius", a ostatnio
    zapytali czy moga się do mnie zwracać po imieniu (mogą).
    - niższa (50%) opłata za przyznanie kredytu i to zadecydowało że jestem
    "Wodnikiem".
    - Przysyłają czasem jakieś reklamówki do domu (ostatnio reklamówka Hondy
    CRV) - wywalam do śmieci
    - Mam "Opiekuna", ale jak raz się czegoś chciałem dowiedzieć w sprawie
    mojego kredytu i zadzwoniłem do niego to powiedział że nie wie i żeby
    zadzwonić do pani z którą załatwiałem kredyt.
    - Ładniejsza karta - ale oczywiście płaska. Zero zaufania.

    Natomiast sam Multi jest OK - po prostu ich standardowy poziom obsługi
    jest na tyle wysoki że dla mnie byłby akceptowalny.
    Natomiast ING ma na pewno szerszą ofertę - ostatnio chciałem zrealizować
    czek z zagranicy - w Multi niewykonalne, w ING bez problemów.

    O dzwonieniu z propozycjami zapomnij w Multi - o tym że mi podnieśli
    oprocentowanie kredytu dowiedziałem się po paru miesiącach.

    System internetowy jest porównywalny.

    Generalnie - Multi jest bezosobową, dobrze naoliwioną maszyną. Działa
    sprawnie ale jak chcesz coś załatwiać "marudzeniem" czy negocjować to
    lepiej jednak w marmurze - rozmawiasz z człowiekiem a nie z biomaszyną.
    Z drugiej strony maszyna popełnia mniej błędów niż człowiek...

    Pozdrawiam
    Michal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1