eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKURe: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING konto VIP kontra Aquarius w MULTIBANKU
    Date: Sat, 5 Feb 2005 19:57:05 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <cu3577$p9b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1mdmsfb4ogp10$.1jivqvkcsolzu$.dlg@40tude.net>
    <ctuctv$iim$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <vijtz6xfmidb.ix50rbouszwb$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: pa200.zabrze.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1107630119 25899 217.97.78.200 (5 Feb 2005 19:01:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Feb 2005 19:01:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336072
    [ ukryj nagłówki ]

    iTuiTu wrote:
    >
    > Dedykowaną grupą 'doradców' - dzwonią, pilnują, 90% rzeczy załatwi się
    > przez telefon. Tam gdzie normalnie tuptało się do banku - teraz
    > wystarczy dyspozycja telefoniczna, lub potwierdzenie faxem.
    > To co jest normalnie w promocjach - jest w ofercie 'na stałe' albo
    > przynajniej można to bez problemu wynegocjować 'marudzeniem'.
    > Wszystkie produkty są 'łatwiej' dostępne... detale, które nie każą Ci
    > stać w kolejce bo siadasz sobie w oddzielnym pokoju, albo jak
    > wspomniałem wcześniej - wcale do niego nie musisz jechać.
    > Nawet głupie gwarantowane miejsce parkingowe czasami człowiekowi
    > gwarantuje utrzymanie jako takiego humoru.... ;)

    Dwa lata temu zrezygnowałem z VIP w ING - ale to co piszesz to są dla mnie
    rzeczy niespotykane :-) Moja "doradczyni" historię rachunku robiła dwa razy
    (za pierwszym schrzaniła) i zajęło jej to dwa tygodnie - taka to była
    obsługa. I zero inicjatywy - o produktach dowiadywałem się z gazet.
    W tej chwili mam Multikonto Ja i jestem z niego zadowolony. System
    internetowy lepszy niż w ING, fundusze inwestycyjne. O Aquariusa się nie
    starałem.

    Bogdan B.



    > Generalnie pierdoły, ale teraz lwią część rzeczy robi ktoś za mnie. A
    > mała uwaga i parę minut po tym mam już telefon zwrotny i pełny
    > 'rekonesans' co i jak można zrobić - byle bym był zadowolony... ;)))
    >
    > O Aquariusie nie wiem nic - widzę tylko stronę 'klubu' nie wiem czy
    > czeka na mnie jakaś 'nadwrażliwość' jako klienta ze strony Multi...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1