  • 1. Data: 2008-08-23 07:15:21
    Temat: ING lokata 8% na trzy m-ce ?! Ma ktoś lepiej?
    Od: "Marek K" <l...@p...onet.pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,561961
    3,ING_otwiera_jesienna_walke_o_depozyty.html

  • 2. Data: 2008-08-23 13:06:09
    Temat: Re: ING lokata 8% na trzy m-ce ?! Ma ktoś lepiej?
    Od: Thomas <t...@g...com>

    On 23 Sie, 09:15, "Marek K" <l...@p...onet.pl> wrote:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,561961
    3,ING_otwiera_jes...

    Do wczoraj było max. 8% na rocznej (polisie).
    Tymi 8% ING wyszło na prowadzenie. Już szykuje wolne środki i
    sprawdzam kończące się lokaty... :)

  • 3. Data: 2008-08-24 08:57:46
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Marek K pisze:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,561961
    3,ING_otwiera_jesienna_walke_o_depozyty.html

    A ich stronka milczy na ten temat ... (chyba ze pomrocznosc jasna mnie
    dopadla) - a oferta fajna - z pewnoscia skorzystam, tylko ze lokaty w
    eurobanku juz czesciowo zalozone - wiec mniejszy kapital moge wlozyc niz
    chcialbym.

  • 4. Data: 2008-08-24 15:24:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    Maverick pisze:
> [...]
    > dopadla) - a oferta fajna - z pewnoscia skorzystam, tylko ze lokaty w
    > eurobanku juz czesciowo zalozone - wiec mniejszy kapital moge wlozyc niz

    W reklamie TV jest zapis "8% przez 3 miesiące" więc pewnie jest jednak
    jakiś haczyk.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2008-08-25 11:11:22
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    Marek K wrote:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,561961
    3,ING_otwiera_jesienna_walke_o_depozyty.html

    Poniedziałek nastał i nadal cisza...

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 6. Data: 2008-08-25 12:01:50
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ja_Nul^" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Poniedziałek nastał i nadal cisza...

    Witam.

    Kondrat się produkuje w TV;)

    Tomek

  • 7. Data: 2008-08-25 13:15:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 25 Aug 2008 14:01:50 +0200, Tomek napisał(a):

    > Kondrat się produkuje w TV;)

    Zadzwoniłem z ciekawości na ich infolinię - potwierdzili. Podobno są to 3
    miesiące od dnia założenia lokaty, a nie od magicznej daty rozpoczęcia
    promocji. Po pytaniu kiedy informacja będzie na www - 'najszybciej jak to
    możliwe'.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2008-08-25 15:16:20
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Marek K wrote:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,561961
    3,ING_otwiera_jesienna_walke_o_depozyty.html

    wlasnie, jakies haczyki ala w milenium ze 8% to i owszem ale 24mc lokata itd.

    3mc trzymam kase na lokacie, wyplacam calosc po 3mc i mam moje 8% minus to co o
    okradzione przez belkowe?

  • 9. Data: 2008-08-25 15:29:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > miesiące od dnia założenia lokaty, a nie od magicznej daty rozpoczęcia
    > promocji. Po pytaniu kiedy informacja będzie na www - 'najszybciej jak to

    no przeciez jest juz od rana :-)
    http://media.ingbank.pl/PressOffice/PressRelease.105
    500.po?changeLocale=PL

    BTW czy zakladanie lokaty z OKO jest traktowane jako wyplata? Czy moge
    bezkarnie zalozyc > 1 lokate?

    --
    Pete

  • 10. Data: 2008-08-25 16:42:30
    Od: Marx <M...@n...com>

    Papkin pisze:
> [...]
    > itd.
    >
    > 3mc trzymam kase na lokacie, wyplacam calosc po 3mc i mam moje 8% minus
    nie 8% tylko 2% (w koncu to tylko 3 miesiace)
    Marx