  • 21. Data: 2008-08-27 16:52:19
    Temat: Re: ING lokata 8% na trzy m-ce ?! Ma ktoś lepiej?
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sat, 23 Aug 2008 09:15:21 +0200, Marek K napisał(a):

    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,561961
    3,ING_otwiera_jesienna_walke_o_depozyty.html

    Dzisiaj założyłem tę lokatę. Jedynie oprocentowanie jest sensowne, bo
    jakość obsługi porażająca (oczywiście w negatywnym sensie). OKO i lokatę
    zakładano mi 1 godzinę (60 minut). Najpierw coś się zawiesiło, potem
    wydrukowały się dwie umowy z różnymi barcode'ami - jedną trzeba było
    zamknąć, niestety pani zorientowała się zbyt późno i lokatę założyła dla
    błędnego konta - lokatę trzeba było anulować i założyć nową. W międzyczasie
    brakło papieru w drukarce, druczków do wpłat i ogólnie klimat był
    nieciekawy (dobrze że przynajmniej klima im się nie popsuła...). W oddziale
    jeden wielki bałagan!

    A wszystko to w Warszawie, w oddziale ING na Kruczej (za Smykiem).

  • 22. Data: 2008-08-27 19:36:25
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    smE pisze:

> [...]
    > jeden wielki bałagan!
    >
    > A wszystko to w Warszawie, w oddziale ING na Kruczej (za Smykiem).

    Nie strasz - ja jutro tez sie wybieram zalozyc ta lokate - tylko do
    oddzialu przy Rzymowskiego - mam nadzieje ze bedzie duzo lepiej , bo ide
    w czasie przerwy obiadowej.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 23. Data: 2008-08-29 07:00:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    Pete pisze:

    > no przeciez jest juz od rana :-)
    > http://media.ingbank.pl/PressOffice/PressRelease.105
    500.po?changeLocale=PL

    > BTW czy zakladanie lokaty z OKO jest traktowane jako wyplata? Czy moge
    > bezkarnie zalozyc > 1 lokate?

    Sam sobie odpowiem. Założenie lokaty z OKO jest traktowane jak wypłata.

    Poza tym, nie wiem, czy to był jednorazowy wybryk, ale ING zaksięgował 3
    sesję elixiru następnego dnia. SMS przyszedł ok. 7.40.

    Czyżby oprócz sesji wysyłanych, ING zaczął "oszczędzać" na sesjach
    otrzymanych?

    --
    Pete

  • 24. Data: 2008-08-29 08:30:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Pete"
> [...]
    > 3 sesję elixiru następnego dnia. SMS przyszedł ok. 7.40.
    >
    > Czyżby oprócz sesji wysyłanych, ING zaczął "oszczędzać" na sesjach

    wg http://www.money.pl/banki/elixir/
    trzecią sesję przychodzącą księgują o 15:00
    czy zanim wiekszosc bankow trzecią sesją coś wyśle :-))
    *** blad ***

  • 25. Data: 2008-08-29 09:40:12
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Pete"

    Chyba ma tak od zawsze, a na pewno od bardzo dawna ;-).

    > wg http://www.money.pl/banki/elixir/
    > trzecią sesję przychodzącą księgują o 15:00
    > czy zanim wiekszosc bankow trzecią sesją coś wyśle :-))
    Bo to nie jest 3, tylko 2, a 3 jest jako 1 następnego dnia :-)
    ING po prostu olewa 3 sesje.
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 26. Data: 2008-08-29 16:57:41
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Włodziu <p...@w...pl> napisał(a):

    > Ciebie po stosunku oralnym z owcą.

    Widzę, że znasz prawidłową odpowiedź, ale boisz się ją ujawnić ;-)