  • 1. Data: 2008-08-23 13:01:17
    Temat: Visa Gold Multibank
    Od: t...@g...com

    mam zamiar wyrobic te karte, moje pytanie czy warto mam na mysli
    ubezpoieczenia i przeliczniki za granicą? bede sporo placil poza
    strefą euro

  • 2. Data: 2008-08-23 13:18:17
    Temat: Re: Visa Gold Multibank
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    mam zamiar wyrobic te karte, moje pytanie czy warto mam na mysli
    ubezpoieczenia i przeliczniki za granicą? bede sporo placil poza
    strefą euro

    Ja uważam, że nie warto.

    marekz

  • 3. Data: 2008-08-23 13:29:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <t...@g...com> wrote in message
    e.googlegroups.com...
    > mam zamiar wyrobic te karte, moje pytanie czy warto mam na mysli
    > ubezpoieczenia i przeliczniki za granicą? bede sporo placil poza
    > strefą euro

    Czesto korzystam z jednego z brytyjskich sklepow internetowych. Kilka m-cy
    temu sklep wprowadzil mozliwosc placenia za posrednictwem Paypala.
    Sprawdzalem jaka kwota obciazylby mnie Paypal w PLN i placilem w GBP.
    Okazalo sie, ze zawsze wiecej musialem zaplacic niz kwota ktora obciazylby
    mnie Paypal. Roznica nie byla jakas bardzo duza, a jednak Multi wypadalo
    gorzej. Wlasnie przymierzam sie do zamkniecia tej karty, ale poniewaz to
    jedyna moja powszechnie w Polsce akceptowana karta (VISA/MC), wiec rozgladam
    sie za karta na zastepstwo. Moze to bedzie VISA z Fortisa :D.

    MK

  • 4. Data: 2008-08-23 13:49:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    t...@g...com pisze:
    > mam zamiar wyrobic te karte, moje pytanie czy warto mam na mysli
    > ubezpoieczenia i przeliczniki za granicą? bede sporo placil poza
    > strefą euro

    Przeliczniki niefajne.

    Ja osobiscie posiadam aczkolwiek karta ta nie ma zadnych interesujacych
    bonusow. Jest po prostu zwyczajna. W pazdzierniku konczy mi sie waznosc
    i karta zostanie zamieniona na karte z chipem (autoryzacja podpisem) i
    rozwazam jej zamkniecie.

    Jedyny spory plus to najlepszy na rynku podglad online.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-08-23 13:50:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Moze to bedzie
    > VISA z Fortisa :D.

    Tego Fortisa co sie chce wycofac z Polski ? :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-08-23 14:04:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message

    > Tego Fortisa co sie chce wycofac z Polski ? :)

    Na razie jest w Polsce i ma zaje*** serwis. Gdybym chcial otrzymac na takim
    samym poziomie w innym banku to raczej nie byloby mnie na to stac.

    MK

  • 7. Data: 2008-08-23 15:36:22
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 23 Aug 2008 06:01:17 -0700, tom.basiak napisał(a):

    > mam zamiar wyrobic te karte, moje pytanie czy warto mam na mysli
    > ubezpoieczenia i przeliczniki za granicą? bede sporo placil poza strefą
    > euro

    Kursy to aż wcale nie są takie złe, tylko że karta rozliczana jest w EUR,
    czyli jeżeli płacisz w innej walucie to dochodzi bodajże 2% za
    przewalutowanie i w efekcie końcowym wygląda to już słabo. Jeżeli chodzi
    o przelicznik to dobrze wypada Polbank, ING, Nordea też z tego co
    pamiętam jest niezła no i nie wiem jak Amex z Mille.

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-08-23 16:12:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
> [...]
    > o przelicznik to dobrze wypada Polbank, ING, Nordea też z tego co
    > pamiętam jest niezła no i nie wiem jak Amex z Mille.

    MC z Mille tez jest ok.

    --
    Mithos