  • 11. Data: 2010-06-03 09:56:14
    Temat: Re: ING - spreparowane potwierdzenie przelewu i zgłoszenie "incydentu"
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Coś ma -- jak rozumiem, podrobiono kwit z tego banku.

    jak mam komus wysylac potwierdzenie to robie to przez inteligo, ktore za
    mnie wysyla i podpisuje cyfrowo maila.
    W Austrii pracują nad taką "stopką" w pdf-ie która zalety podpisu
    elektronicznego przenosi na papier (na dokument pdf). I żeby to miało
    sens to również pozwala zweryfikować ten papierowy dokument czy nie jest
    zmieniony i pasuje do podpisu - oczywiście nie ręcznie ale podając w
    sieci odpowiednie dane do weryfikacji.

    Jak ktoś się nie boi niemieckiego to tu jest o tym:
    https://demo.egiz.gv.at/plain/projekte/signatur_im_e
    _government/pdf_signatur
    jak będziemy mieli od przyszłego roku klucze elektroniczne na chipie w
    dowodzie to przydaloby się coś w tym stylu - wtedy nam nikt pdf-a nie
    zmieni
    *** blad ***

  • 12. Data: 2010-06-03 12:24:12
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> dared to
    write:

    > "Pyrtek" hu4nnu$7tp$...@n...onet.pl

    > IMO m@il też jest dowodem rzeczowym.

    > Są. :) Nie twierdzę, że wysyłający zostanie skazany
    > na śmierć na podstawie tego m@ila, ale to jest dowód. :)

    > Wówczas może iść do prokuratury. Nie bądźmy zabawni -- idąc Twoim tropem,
    > należy liczyć się z niemożliwością walki z przestępczością w ogóle.

    > Co? Bo o ni jeszcze chyba niczego odmówili. :)

    > Gdyby do złożenia doniesienia o popełnieniu przestępstwa było
    > potrzebne udowodnienie, chyba żadna sprawa nie miałaby miejsca.

    > Trzeba! Chyba, że ktoś woli porachunki własnoręczne. :)

    A jednak Eneuel umie pisać zwięźle i do rzeczy! No no no, czegośmy się doczekali...

    k.

  • 13. Data: 2010-06-03 21:59:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" hu86tc$gki$...@n...onet.pl

    : A jednak Eneuel umie pisać zwięźle i do rzeczy! No no no, czegośmy się doczekali...

    Moich imienin. :) Cała Polska je obchodziła -- dosłownie obchodziła. :)
    Już się kończą. :) Za minutę. :)

    --
    ^ . . ' . . . . . dni 710 wartości minimalne znaczone są P W Ś
    C P S N