  • 1. Data: 2008-08-27 11:29:02
    Temat: [ING] wzrost stóp na KK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    mnie to nie dotyczy, bo spłacam w terminie, ale zauważyłem informację
    przy rachunku, że:
    "z powodu wzrostu stóp procentowych Narodowego Banku Polskiego, z dniem
    1 września 2008 roku podwyższeniu ulega oprocentowanie Karty kredytowej
    VISA Classic, Karty kredytowej MasterCard, Partnerskiej karty kredytowej
    MasterCard Oriflame z 15,50% na 17,50%"
    *** blad ***

  • 2. Data: 2008-08-27 12:34:55
    Temat: Re: [ING] wzrost stóp na KK
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > września 2008 roku podwyższeniu ulega oprocentowanie Karty kredytowej VISA
    > Classic, Karty kredytowej MasterCard, Partnerskiej karty kredytowej

    A dla VG z 15,5% na 16,0%.

    marekz