-
21. Data: 2003-10-31 14:57:17
Temat: Re: INTELIGO
Od: "Glenn" <g...@g...pl>
> > "świetnej" obsłudze wypisuje. Po trzecie - nigdzie jeszcze nie
napisałam,
> że
> > Inteligo "rzondzi" ;PPPP
>
> No bo rzondzi to mBank.
>
> :-)
Eeee tam - tak naprawdę to "rzondzi" Pekao - ale ja tam nigdy konta nie
miałam, więc się nie wypowiadam ;-)
--
Pozdrowienia,
Glenn
-
22. Data: 2003-10-31 16:03:48
Temat: Re: INTELIGO
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
> Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:bntsql$3i8$1@inews.gazeta.pl...
>
>>"świetnej" obsłudze wypisuje. Po trzecie - nigdzie jeszcze nie napisałam,
> że
>>Inteligo "rzondzi" ;PPPP
>
> No bo rzondzi to mBank.
No wlasnie, ale teraz to juz nawet Żondzi przez duze Ż, a nie tylko
rzondzi. ;-)))))
Bartol
-
23. Data: 2003-11-02 11:42:00
Temat: Re: INTELIGO
Od: Wojciech Nawara <n...@o...pl>
Użytkownik Maz napisał:
> Czy sa na grupie klienci Inteligo?
Nieeeeeee, gdzie tam. ;-)
BP, NMSP :-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
24. Data: 2003-11-02 19:40:00
Temat: Re: INTELIGO
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl>
Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
news:03103114015019@polnews.pl...
> Witaj Kasiu,
> na dowód tego, że w Inteligo nie jest az tak źle chciałem Ci napisać, że
od
> ponad dwóch lat jestem klinetem Inteligo w zakresie konta firmowego i
> prywatnego. I powiem krótko: JESTEM SUPER ZADOWOLONY! Koszystałem z innych
> banków internetowych inie znalazłem na dzien dzisiejszy lepszego
rozwiązania.
> Oni dbają o jakość, choć wpadki się zdarzają. Ale nietraktują Cię, jak to
> napisał Wojtek Nawara jako kolejnego rekordu w bazie danych, tylko zawsze
> wczesniej czy później oddzwonią i wyjaśnią sprawę do końca. Nigdy nie
miałem z
> nimi takich problemów, jakie np. miałem i mam z mbankiem. z mbankiem
przeżywam
> to kuriozum juz od ponad miesiąca - dokładnie tyle jestem ich klientem i
już
> mi się odechciało. W INTELIGO jestem ponad 2 lata od poczatku istnienia
banku
> i nigdy nie spotkały mnie żadne kłopoty. Wszystko jest jasne, przejrzyste,
> miłe w użytkowaniu, nigdy nic sie nie zawieruszyło, czy zagineło. Jednym
> słowem niemiecka solidna jakosc, przemyślana i nieźle wprowadzona w
praktykę.
> jedynym ich mankamentem jest brak rat kredytowych i śmiesznie niskie
(tutaj
> nie szanują nas) limity debetowe w koncie. Może Wojtek sie na ten temat
> wypowie? Pozdr.
> --
Az milo ze sie Ktos czlowiekiem interesuje ;-)
Bardzo mi milo i dziekuje za wszytkie informacje-podniosel mnie na duchu :)
Pozdrawiam
KasiaA