-
11. Data: 2003-10-30 10:39:15
Temat: Re: INTELIGO
Od: "Glenn" <g...@g...pl>
>
> Dlatego powtarzam. Problemem istotnie jest czas oczekiwania na reakcję...
> Mam wrażenie, że za mało osób się tym zajmuje. Często czekam po kilka
> tygodni, ba, nawet miesięcy.
Ok - miałam się upomnieć o ten kontakt, ale sobie poczekam - zobaczymy, czy
w ogóle się odezwą.
--
Pozdrowienia,
Glenn
-
12. Data: 2003-10-30 20:48:55
Temat: Re: INTELIGO
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl>
Użytkownik "marco" <u...@w...marcoos.net> napisał w wiadomości
news:jxucqadkqu7a.h85m4ztsabcv$.dlg@40tude.net...
> Wed, 29 Oct 2003 19:53:51 +0100, na pl.biznes.banki, Maz napisał(a):
>
> > Czy sa na grupie klienci Inteligo? Czy Ktos z Was korespondowal z tym
> > bankiem. Czekam na odpowiedz drugi tydzien i chyba raczej juz nikt mi
nie
> > odpisze!!! Taki jest tam obyczaj lub zwyczaj?
>
> Kilka razy pisalem z powaznymi dosyc problemami i odpowiedzi nie
doczekalem
> sie nigdy. Jak mnie trafial szlag i dzwonilem na infolinie to dowiadywalem
> sie ze mail owszem byl zarejstrowany i wlasnie mieli sie zglaszac do mnie
> (po prawie 3 tygodniach) tylko ze wlasnie ich ubieglem ;)
> Jako ze sytuacja sie powtarzala a problemow z autoryzacja VE przez 3
> miesiace nie udalo im sie rozwiazac to ja rozwiazalem z nimi umowe zeby
sie
> nadmiernie nie stresowac ;)
>
> --
> mp
Az tak zle??
Aja wlasnie zalozylam konto przez net i troche kolega mne nastraszyl :(
Mam nadzieje ze jednak bedzie oki
Pozdrawiam
KasiaA
-
13. Data: 2003-10-31 12:51:47
Temat: Re: INTELIGO
Od: "sas" <s...@p...pl>
>Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
>news:bnpet7$6rn$1@inews.gazeta.pl. ..
>
>> Po pierwsze primo Inteligo nie ma poczty wewnętrznej (ach jak to osłabia
>> jakość obsługi! ;-)))) Po drugie primo nie lubię dzwonić do banków, a
>> legendarna i wysoka jakość obsługi powinna ich skłonić do odpowiadania na
>> listy klientów. Chyba, że ta jakość jest bardziej legendarna niż wysoka
>> ;-)))
>
>Odpowiadają. Tylko czasem trzeba długo poczekać. Albo oddzwaniają.
>
>Czy oddzwonił do Ciebie kiedyś jakikolwiek inny bank i po kolei odnosił się
>do _wszystkich_ sugestii i uwag odnośnie regulaminów, tabeli opłat,
>funkcjonalności ?
>
>Bo ja już zauważyłem, że tak to jedynie inteligo potrafi. Reszta jak będzie
>miała dobry dzień to wyśle maila 'dziękujemy, uwagi zostaną przekazane'... i
>tyle.
>
Zgadzam się z opinią Wojtka. Mimo Twoich problemów z INTELIGO jest to jednak
najlepszy bank, który wcześniej, czy później odniesie się do Twoich kłopotów i
to rzeczowo anie ogólnikowo. Pisze te słowa z pełną odpowiedzialnością.
Sprawdziłem jakość obsługi w tym zkaresie w mbanku. Jest zdecydowanie gorzej,
am nawet nie odpiszą ci : "przekażemy, odpowiemy". Sam korzystam juz INTELIGO
od poczatku istnienia banku i jestem super zadowolony. Nie znalazłem lepszej
jakości na dzisiejszym rynku banków internetowych. Przykro, że masz z nimi
kłopoty ale wierzę, że to naprawią. Pozdr.
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
14. Data: 2003-10-31 13:01:50
Temat: Re: INTELIGO
Od: "sas" <s...@p...pl>
>
>Az tak zle??
>Aja wlasnie zalozylam konto przez net i troche kolega mne nastraszyl :(
>Mam nadzieje ze jednak bedzie oki
>
>Pozdrawiam
>KasiaA
>
Witaj Kasiu,
na dowód tego, że w Inteligo nie jest az tak źle chciałem Ci napisać, że od
ponad dwóch lat jestem klinetem Inteligo w zakresie konta firmowego i
prywatnego. I powiem krótko: JESTEM SUPER ZADOWOLONY! Koszystałem z innych
banków internetowych inie znalazłem na dzien dzisiejszy lepszego rozwiązania.
Oni dbają o jakość, choć wpadki się zdarzają. Ale nietraktują Cię, jak to
napisał Wojtek Nawara jako kolejnego rekordu w bazie danych, tylko zawsze
wczesniej czy później oddzwonią i wyjaśnią sprawę do końca. Nigdy nie miałem z
nimi takich problemów, jakie np. miałem i mam z mbankiem. z mbankiem przeżywam
to kuriozum juz od ponad miesiąca - dokładnie tyle jestem ich klientem i już
mi się odechciało. W INTELIGO jestem ponad 2 lata od poczatku istnienia banku
i nigdy nie spotkały mnie żadne kłopoty. Wszystko jest jasne, przejrzyste,
miłe w użytkowaniu, nigdy nic sie nie zawieruszyło, czy zagineło. Jednym
słowem niemiecka solidna jakosc, przemyślana i nieźle wprowadzona w praktykę.
jedynym ich mankamentem jest brak rat kredytowych i śmiesznie niskie (tutaj
nie szanują nas) limity debetowe w koncie. Może Wojtek sie na ten temat
wypowie? Pozdr.
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
15. Data: 2003-10-31 13:13:11
Temat: Re: INTELIGO
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
news:03103113514763@polnews.pl...
> Zgadzam się z opinią Wojtka. Mimo Twoich problemów z INTELIGO jest to
jednak
> najlepszy bank, który wcześniej, czy później odniesie się do Twoich
kłopotów i
> to rzeczowo anie ogólnikowo. Pisze te słowa z pełną odpowiedzialnością.
> Sprawdziłem jakość obsługi w tym zkaresie w mbanku. Jest zdecydowanie
gorzej,
Zresztą pisałem im kiedyś o pewnym błędzie w drukach, które dołączają do
kart kodów. I napisałem o bankomatach depozytowych.
Zadzwonili przed chwilą, podziękowali za uwagi, druk poprawią, a co do
bankomatów - docelowo funkcja depozytowa ma być dostępna, ale jeszcze nie
teraz.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
16. Data: 2003-10-31 13:20:04
Temat: Re: INTELIGO
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
news:03103114015019@polnews.pl...
> jedynym ich mankamentem jest brak rat kredytowych i śmiesznie niskie
(tutaj
> nie szanują nas) limity debetowe w koncie. Może Wojtek sie na ten temat
> wypowie?
Że niby ja? :-)
Mniemam, że chodzło o _karty_ kredytowe? No, może by się przydały. Mnie tam
jakoś na nich nie zależy. Bardziej bym się cieszył z możliwości korzystania
z funkcji depozytowej bankomatów PKO BP.
Debet - też mało mnie ochodzi. :-)
Jakoś lubię wydawać pieniądze, które mam, a nie których nie mam lub dopiero
mieć będę. :-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
17. Data: 2003-10-31 13:40:12
Temat: Re: INTELIGO
Od: "sas" <s...@p...pl>
>Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
>news:03103114015019@polnews.pl...
>
>> jedynym ich mankamentem jest brak rat kredytowych i śmiesznie niskie
>(tutaj
>> nie szanują nas) limity debetowe w koncie. Może Wojtek sie na ten temat
>> wypowie?
>
>Że niby ja? :-)
>
>Mniemam, że chodzło o _karty_ kredytowe? No, może by się przydały. Mnie tam
>jakoś na nich nie zależy. Bardziej bym się cieszył z możliwości korzystania
>z funkcji depozytowej bankomatów PKO BP.
>
>Debet - też mało mnie ochodzi. :-)
>
>Jakoś lubię wydawać pieniądze, które mam, a nie których nie mam lub dopiero
>mieć będę. :-)
>
Widzisz Wojtku, wszystko rzecz gustu.
ja równiez zdecydowanie bardziej wole wydawac pieniądze , które mam a nie
których nie mam i miec nie będę. Jesli natomiast mam świadomosć, że będę miał
spore pieniądze a jest to tylko kwestia krótkiego czasu oczekiwania, bo je juz
faktycznie zarobiłem ale nie mam ich jeszcze na koncie to limit debetowy
bardzo się przydaje, szczególnie w koncie firmowym.
Odnośnie kart kredytowych:
Istotnie nie cierpię z tego powodu aż tak bardzo,bo znalazłem świetną
alternatywe na połączenie konta INteligo z ogerta kart kredytowych
RAIFFEISENBANKU. Oni nie wymagają konta do karty kredytowej i dali mi złotą
kartę, jedynie z kontem karty. Wiec wszystko chodzi jak w szwajcarskim
zegarku. Polecam zainteresowanym. Uważam jednak osobiście, że bankowi powinno
zależec na poszanowaniu klientów a moga to przecież osiągnąć rozszerzając
ofertę własnie o karty kredytowe. Zyskaliby dużo, tyle tylko, że właścicielem
jest to nieszczesne PKO BP, a oni zanim pomyslą to już ich konkurencja
wyprzedzi o lata świetlne. :-)
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
18. Data: 2003-10-31 13:47:58
Temat: Re: INTELIGO
Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>
> Po pierwsze primo Inteligo nie ma poczty wewnętrznej (ach jak to osłabia
> jakość obsługi! ;-)))) Po drugie primo nie lubię dzwonić do banków, a
> legendarna i wysoka jakość obsługi powinna ich skłonić do odpowiadania na
> listy klientów. Chyba, że ta jakość jest bardziej legendarna niż wysoka
> ;-)))
Czyżbyś się miała stać tym dla Inteligo, kim jest Bartol Partol dla mBanku? :-)
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
19. Data: 2003-10-31 14:46:53
Temat: Re: INTELIGO
Od: "Glenn" <g...@g...pl>
> > Po pierwsze primo Inteligo nie ma poczty wewnętrznej (ach jak to osłabia
> > jakość obsługi! ;-)))) Po drugie primo nie lubię dzwonić do banków, a
> > legendarna i wysoka jakość obsługi powinna ich skłonić do odpowiadania
na
> > listy klientów. Chyba, że ta jakość jest bardziej legendarna niż wysoka
> > ;-)))
>
> Czyżbyś się miała stać tym dla Inteligo, kim jest Bartol Partol dla
mBanku? :-)
Po pierwsze: ja mam konto Inteligo, Bartol konta w mbanku nie ma - więc się
bardziej czuję uprawniona do krytykowania Inteligo niż Bartol mbanku. Po
drugie: nadal czekam na obiecany kontakt z Inteligo i jakoś nie mogę się
doczekać - więc moje własne doświadczenia przeczą temu co się tu o
"świetnej" obsłudze wypisuje. Po trzecie - nigdzie jeszcze nie napisałam, że
Inteligo "rzondzi" ;PPPP
--
Pozdrowienia,
Glenn
-
20. Data: 2003-10-31 14:54:13
Temat: Re: INTELIGO
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bntsql$3i8$1@inews.gazeta.pl...
> "świetnej" obsłudze wypisuje. Po trzecie - nigdzie jeszcze nie napisałam,
że
> Inteligo "rzondzi" ;PPPP
No bo rzondzi to mBank.
:-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara