  • 21. Data: 2005-11-02 20:26:02
    Temat: Re: INTELIGO KPINA
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Czy do tego potrzebna jest karta kodów jednorazowych? Bo jeśli trzeba ją
    nosić przy sobie to równie dobrze można nie mieć dodatkowego rachunku
    tylko trzymać wszystko na jednym. Ryzyko utraty pieniędzy w wypadku
    kradzieży samej karty visa jest mniejsze niż przy utracie karty kodów.

  • 22. Data: 2005-11-02 20:52:20
    Od: "Gabriel" <gabriel_fWYTNIJ TO@wp.pl>

    > Przelew?

    Ale tu chodzi o coś innego, czyja wina jest?
    Czy to bank nie powinien odpowiedzialnosci poniesc?

  • 23. Data: 2005-11-02 21:45:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Andrzej napisał(a):
> [...]
    > tylko trzymać wszystko na jednym. Ryzyko utraty pieniędzy w wypadku
    > kradzieży samej karty visa jest mniejsze niż przy utracie karty kodów.

    Hę? Chcesz moją kartę kodów? Aktywną.

  • 24. Data: 2005-11-03 05:48:56
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Karta kodów plus hasło do konta to pewna strata wszystkich pieniędzy w
    przypadku kradzieży. Hasło pewnie jest przechowywane razem z kartą kodów.
    Jeśli okradziony się od razu nie zorientuje to może stracić wszystkie
    pieniądze, a zorientować się od razu może nie być w stanie bo złodziej
    może ukraść wszystkie zapisy potrzebne do zidentyfikowania właściciela
    któryby dzwonił do inteligo w celu zablokowania kart.

  • 25. Data: 2005-11-03 14:46:36
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Andrzej <r...@p...onet.pl> w wiadomości
    news:news:dkc8d5$o07$1@news.onet.pl napisał(a):
    > Karta kodów plus hasło do konta to pewna strata wszystkich pieniędzy w
    > przypadku kradzieży. Hasło pewnie jest przechowywane razem z kartą kodów.

    Skąd takie przypuszczenie? Ja login i hasło znam na pamięć. Chcesz moją
    kartę kodów?

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 26. Data: 2005-11-03 16:06:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Andrzej napisał(a):

    > Karta kodów plus hasło do konta to pewna strata wszystkich pieniędzy w
    > przypadku kradzieży. Hasło pewnie jest przechowywane razem z kartą
    > kodów.

    A PIN pewnie jest napisany na karcie płatniczej?

  • 27. Data: 2005-11-03 18:22:24
    Od: "Krzysztof " <p...@g...pl>

    Yapio <y...@...to.tez.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Witam,

    > tymbardziej że z PKOBP
    > strasznie
    > [...]
    > Łączę się z Tobą w bólu. Mi już Inteligo wycięło taki numer 2 razy. Obawiam
    > się, że _niestety_ ma do tego prawo. :-( W Regulaminie znalazłem taki oto
    > "kwiatek"
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_re
    gulamin.htm#95494BB08495
    > 45FA9C26EB4F5C6F2B4F
    > § 52 pkt. 1 i 2
    > 1. Każda transakcja dokonana przy użyciu Karty powoduje zmniejszenie stanu
    > środków dostępnych na rachunku poprzez założenie blokady w wysokości kwoty
    > transakcji łącznie z towarzyszącymi jej prowizjami i opłatami zgodnie z
    > obowiązującą Tabelą opłat i prowizji.

    PRZEPRASZAM BARDZO! CZY za "transakcje" mozna uznac probe autoryzacji jesli
    terminal POS wydrukowal: TRANSAKCJA ODRZUCONA ODMOWA

    mam dwa takie kwitki po 350zl kawalkiem kazdy i dwa razy zalozona blokade na
    taka kwote. chwile pozniej transakcja przeszla bez problemu z druga karta
    (obie karty inteligo)
    Jesli moje logiczne myslenie jest prawidlowe to informacja "transakcja
    odrzucona" nie upowaznia banku do zakladania blokad na 7 dni.
    Oczywiscie reklamowac mozna wszystko - termin zalatwienia reklamacji - 30 dni.

    [ciach]
    > Ot i cała - niestety gorzka - regulaminowa prawda... :-(
    >
    > Ciekaw jestem czy obecnie jest na rynku jakiś bank (łącznie z tzw.
    > internetowymi), który nie stosuje takiego, IMHO chamskiego, rozwiązania
    > sytuacji, o której mowa powyżej? Chętnie bym się do takiego przeniósł...

    Nie wiem czy taki bank jest, ale jestem przekonany, ze jesli jakiekolwiek
    chamskie rozwiazanie jest bankowi na reke to bank je zawsze zastosuje. kazdy bank

    pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 28. Data: 2005-11-03 20:31:15
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Pin to jeszcze od biedy można zapamiętać bo to cztery cyfry ale
    identyfikator plus hasło mają razem 16 cyfr.

  • 29. Data: 2005-11-03 20:41:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Andrzej napisał(a):
    > Pin to jeszcze od biedy można zapamiętać bo to cztery cyfry ale
    > identyfikator plus hasło mają razem 16 cyfr.

    I to koniecznie trzeba nosić razem z kartą kodów?

    Nie bez powodu porównałem to do zapisania PINu na karcie. Za głupotę
    trzeba płacić.

  • 30. Data: 2005-11-03 22:40:28
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    news:news:dkds3k$j2v$1@news.onet.pl napisał(a):
    > Pin to jeszcze od biedy można zapamiętać bo to cztery cyfry ale
    > identyfikator plus hasło mają razem 16 cyfr.

    No i? Nr telefonu to 9 cyfr i kilka chyba każdy zna na pamięć.