  • 31. Data: 2005-11-03 22:41:31
    Temat: Re: INTELIGO KPINA
    Od: maho <m...@p...net>

    Krzysztof wrote:
> [...]
    regulamin.htm#95494BB08495

    > PRZEPRASZAM BARDZO! CZY za "transakcje" mozna uznac probe autoryzacji jesli
    > terminal POS wydrukowal: TRANSAKCJA ODRZUCONA ODMOWA

    Terminale (prawie) zawsze piszą "Transakcja odrzucona", niezależnie od
    przyczyny, nawet jeżeli wogóle z bankiem nie mogą się połączyć (bo np.
    szef na zapleczu zajmuje linię).

    Więc pewnie mocno upraszczając, jeżeli bank wyśle do terminala
    potwierdzenie autoryzacji, ale w tym momencie coś zerwie połączenie i
    terminal tego nie otrzyma, to bank wie że trzeba zablokować, ale
    terminal tego nie wie, bank nie wie że terminal nie wie :).

    pozdrav

    maHo

  • 32. Data: 2005-11-04 05:27:38
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    > I to koniecznie trzeba nosić razem z kartą kodów?

    W każdym razie wszystko trzeba mieć przy sobie więc co za różnica czy
    jedno jest w jednej kieszeni a drugie w drugiej ? Jak kogoś okradną czy
    napadną to całą kurtkę zabiorą.

  • 33. Data: 2005-11-04 07:03:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 03 Nov 2005 21:31:15 +0100,
    osoba podpisana: Andrzej <r...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Pin to jeszcze od biedy można zapamiętać bo to cztery cyfry ale
    > identyfikator plus hasło mają razem 16 cyfr.

    To może trzeba nauczyć się jakieś mnemotechniki albo co ?

    KJ (11 loginów i haseł, zdarza mi się zapomnieć raz na 2 lata, do
    rzadziej używanego konta)

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 34. Data: 2005-11-04 10:23:52
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    A co jeżeli ja nie używam przelewów sms-em tylko przy pomocy
    automatycznego biura obsługi ? Połączenie takie może trwać nawet kilka
    godzin miesięcznie, co na telefonie mobilnym da spory rachunek. Czy
    inteligo płaci za takie połączenie 70 gr za minutę ? Czy może mnie obciążą ?

  • 35. Data: 2005-11-04 13:29:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bobi wrote:
    > Witam was spotkał mnie niemiły incydent 31.10.2005 wypłata z bankomatu PKOBP
    > kartą Inteligo zakończyła się blokadą pieniędzy komunikat w bankomacie
    > tranzakcja niemoże być zrealizowana oczywiście kwota została zablokowana po
    > telefonie pani stwierdziła że blokada zostnie zdjęta za 7 dni. czy też wam się
    > to zdarzyło, postanowiłem zrezygnować z tego banku tymbardziej że z PKOBP
    > niedawno zrezygnowałem . Inteligo wywija mi już 3 raz numer który mnie strasznie
    > zdenerwował, kasa zablokowana ja beż pieniędzy super zastanówcie się zanim
    > założycie tam konto!!!

    Będziesz się musiał mocno zastanowić, czy nie założyć banku typu skarpeta.
    Tam nie robią blokad. W kazdym innym niestety tak.
    jak nie dorosłeś do korzystania z bankomatów to trzymaja kasę pod
    poduszką i przestań jęczeć jak zarzynane prosię.

  • 36. Data: 2005-11-04 13:30:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    A wrote:
    > Co jeśli ktoś na stacji benzynowej zatankuje
    > a potem taki nr, i jedynym srodkiem platniczym
    > byla karta inteligo?
    to trzeba mieć druga kartę z innego banku.
    Jak jesteś samobójca to możesz jeździć tylko z jedną kartą.