eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO - pad, czy mnie olewają?INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.intelink.pl!news.npnet.org!news.v
    ectranet.pl!news.bsk.vectranet.pl!not-for-mail
    From: "r...@g...pl" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
    Date: Sat, 17 Apr 2004 17:15:07 +0200
    Organization: VectraNet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <p...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: net13te.bsk.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: bialystok.bsk.vectranet.pl 1082214692 26747 81.15.203.13 (17 Apr 2004
    15:11:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@b...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Apr 2004 15:11:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.14.0 (I'm Being Nibbled to Death by Cats!)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:294876
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Przytrafiła mi się nieprzyjemna historyjka z intelligo:
    wczoraj (tuż przed 15 jeżeli to ma zanaczenie) wpłaciłem
    troche kasy na konto w Inteligo. Wplacałem "w okienku" w
    kasie PKO. Akurat to robiłem tak już wcześniej i wtedy
    pieniądze były na koncie gdy wróciłem z banku do domu.
    Dziś próbowałem podjąć kasę z bankomatu (bankomat PKO)
    i się zdziwiłem: bakomat odmówił wypłaty. Myślałem że może
    pieniędzy jeszcze nie ma na koncie i spróbowałem podjąć
    kwotę mniejszą, która na pewno była na koncie wcześniej -
    efekt ten sam. Próbowałem to samo powtórzyć w bankomacie
    innego banku (akurat w pobliżu był Kredyt bank) to samo -
    nie dostałem żadnych pieniędzy. Próbowałem dowiedzieć się
    czegoś w banku - ale tu doświadczyłem legendarnego podejścia
    do klienta PKO - czyli przegoniono mnie przez 3 okienka aby
    w końcu stwierdzić "Inteligo - spierdalaj" (oczywiście to
    jest streszczene przesłania...)

    Jak wróciłem do domu to się okazało że pieniędzy "wczorajszych"
    na koncie nie ma, ale jest mniejsza kwota której też nie
    mogłem pobrać, żadnych blokad, karta aktywna... pinu też
    na 100% procent nie pomyliłem.

    Oczywiście na infolinie sie dodzwonić nie mogę (a miała
    być 24/7) - i mam pytanie: co dalej robić?
    Blokować karte? Zmienić pin? (właściwie tylko tyle moge
    teraz zrobić)...

    Rygel





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1