  • 21. Data: 2012-04-28 18:29:40
    Temat: Re: Idea bank- debilny bank
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-28 07:54, Andrzej Kubiak pisze:

    > Ulica - nazwa wsi
    > Miejscowość - tam, gdzie mają pocztę.

    Ale to nie będzie zgodne z prawdą.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2012-04-28 18:36:23
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    maruda <m...@n...com> napisał(a):

    > W dniu 2012-04-28 18:08, Konfabulator pisze:
    >
    > Według źródła nikt nie zaprogramował rozpoznawania
    >
    > Więc " nikt" nie powinien dostać kasy za ten soft. Proste.

    Pracodawca na stworzenie backendu, frontendu oraz połączenia tego z systemem Noble
    postanowił
    wydać nie więcej niż 40.000 netto. Czego więc oczekiwać? Ostatnia awaria systemu
    wnioskowego KK
    trwała bagatela 5 miesięcy i wszyscy to mieli gdzieś...

  • 23. Data: 2012-04-28 18:48:33
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik " Konfabulator" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > poproś o zmianę danych w idei na bez "os.".

    Okazało się, ze mogą zmienic mój adres w bazie danych, ale tylko na podstawie
    przesłanego skanu dowodu osobistego. Wpiszą mi adres tak jak w dowodzie.
    A w dowodzie mam:

    Osiedle Centrum B 20 m 15

    Problem w tym , że ŻADEN z banków nie wysyła mojego adresu se słowem "Osiedle",
    Ubaw po pachy :))

  • 24. Data: 2012-04-28 18:54:54
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Osiedle Centrum B 20 m 15
    >
    > Problem w tym , że ŻADEN z banków nie wysyła mojego adresu se słowem "Osiedle",

    Więc pozostaje wypowiedzieć umowę i zawrzeć jeszcze raz nie podając w nazwie osy :-)
    Idiotyczne,
    ale możliwe. Jak możesz to idź do oddziału i spytaj czy mają formularz zmiany danych
    i może w ten
    sposób się uda, tak jakbyś z os. przeprowadził się na ulicę...

  • 25. Data: 2012-04-28 19:02:04
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > danych i może w ten
    > sposób się uda, tak jakbyś z os. przeprowadził się na ulicę...

    Wiesz co, mam ich w d..... Kasa poleci na 6,5 do KB , a następna do Optimy. Nie
    po to zakładam lokaty przez internet, zeby biegać po ich oddziałach, bo mają
    debilny system. Ch im w d

  • 26. Data: 2012-04-28 21:51:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 18:29:40 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Ale to nie będzie zgodne z prawdą.

    To chyba musi być raczej zgodne z tym co przyjdzie w przelewie, który ma
    założyć lokatę ;)

    --
    xbartx

  • 27. Data: 2012-04-28 21:53:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 18:16:12 +0200, maruda napisał(a):

    > ...a w poniedziałek przez Ciebie wykopcą się komputery w KIR, bo wszyscy
    > pbb-owcy będą sprawdzać jak ich banki podają nadawcę przelewu...
    >
    > ;)

    Przecież to można sprawdzić w historii konta, bo przecież tutaj osoby z
    trzema albo nawet pięcioma kontami do rzadkości należą hi hi.

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2012-04-28 21:59:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 17:18:47 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Okazało się, ze mogą zmienic mój adres w bazie danych, ale tylko na
    > podstawie przesłanegoskanu dowodu osobistego. Wpiszą mi adres tak jak w
    > dowodzie. Następny debilizm. Znowu sie nie będzie zgadazało. Bo żaden
    > bank w przelewie nie wysyła identycznych co do literki danych wg dowodu.

    Teraz to oczywiście za późno ale wychodzi na to, że trzeba było podać tak
    adres w IB aby z konta którego będziesz robił przelew zakładający lokatę
    wsio się zgadzało - taki mały hack ;)

    No ogólnie to niezły absurd - zamknąć konto, bo szkoda zdrowia ;)

    --
    xbartx

  • 29. Data: 2012-04-28 22:04:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 23:33:23 +0200, Waldek napisał(a):

    > Gowniany algorytm to jedno a drugie to chyba to to ze w chujki leca na
    > calego - obora na calego ;P - w normalnym banku "niezgodny" przelew
    > pewnie zostalby wyrzucony "na bledy"
    > a sierotka Marysia ostatecznie zdecydowala czy przyjac czy odrzucic.
    >
    > IMO tylko idiota mogl stworzyc regule porownujaca nadawce "toćka w
    > toćke".

    No ale po co oni to robią?
    Każda lokata ma indywidualny nr konta i do tego w tytule trzeba podać
    indywidualny nr lokaty, który dostajemy na swój prywatny adres email. Czy
    to jest za mało? To już mogli zrobić lepiej jakąś weryfikację kodem sms
    czy tam jakiś link aktywacyjny na maila.

    --
    xbartx

  • 30. Data: 2012-04-28 22:07:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dokładnie. Tak jak już napisałem szkoda zdrowia i czasu :)

    --
    xbartx