  • 1. Data: 2011-09-29 08:26:22
    Temat: IdeaBank - Lokata Wolny Wybór
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Patrzyłem, ale nikt jeszcze nie napisał.

    "LOKATA WOLNY WYBÓR DLA WŁAŚCICIELI FIRM to lokata bankowa o
    stałym oprocentowaniu i codziennej kapitalizacji odsetek, z
    dowolnym okresem trwania lokaty od 1 miesiąca do 12 miesięcy.

    Stałe oprocentowanie nominalne lokaty to 5,9% w skali roku, co
    daje aż 7,5% na 12 miesięcy jak na tradycyjnej lokacie!"

    Pojawiła się zdaje się 27.09, promocja do 30.09
    <http://ideabank.pl/gospodarcza_wolny_wybor>

    Nie jest to Alior 100-dniowa, a i praktyki IdeaBanku z
    przetrzymywaniem po zerwaniu nie są uczciwe, ale odnotować wypada...

    witrak()

  • 2. Data: 2011-09-29 09:13:39
    Temat: Re: IdeaBank - Lokata Wolny Wybór
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Nie jest to Alior 100-dniowa, a i praktyki IdeaBanku z
    > przetrzymywaniem po zerwaniu nie są uczciwe, ale odnotować wypada...

    Czy ja wiem? Zrywalem ostatnio 2 z lokat atyniflacyjnych
    i zgodnie z reg. do 24h mialem srodki na zewnetrznym koncie.
    Natomiast z "kulturalnym" to _istna_loteria_ , ostatnio 100dn zalozyly sie bez
    zgrzytow
    a teraz czekam juz drugi dzien na laskawe potwierdzenie z Aliora

  • 3. Data: 2011-09-29 10:53:10
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    > Czy ja wiem? Zrywalem ostatnio 2 z lokat atyniflacyjnych
    > i zgodnie z reg. do 24h mialem srodki na zewnetrznym koncie.

    Waldek mam pytanie o antyinflacyjne.

    U mnie dzień 5 października 2011 to termin
    kiedy kończy się pierwsze 3 miesiące antyinflacyjnych.
    Czy 5 października zrywać czy tez poczekać do 6 października ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-09-29 11:17:11
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie dzień 5 października 2011 to termin
    > kiedy kończy się pierwsze 3 miesiące antyinflacyjnych.
    > Czy 5 października zrywać czy tez poczekać do 6 października ?

    Skoro 5-ty to zwykly dzien roboczy to mozesz zarowno 5-tego jak i 6-tego
    u mnie wypadlo 24 sobota wiec mialem do wyboru 26/27
    bezpieczniej 6-tego :) ale ktos tu pisal ze sie dopytywal telefonicznie
    i data zapadalnosci to 1 dzien zerwania - ten sam na ktory "stoi" lokata

  • 5. Data: 2011-10-01 12:12:12
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Waldek <n...@n...net> wrote on 2011-09-29_11:13

> [...]
    > Natomiast z "kulturalnym" to _istna_loteria_ , ostatnio 100dn
    > zalozyly sie bez zgrzytow a teraz czekam juz drugi dzien na

    Ja wiem :-)
    Zerwanie lokaty jest normalną operacją i powinno - jak wszsytkie
    inne być wykonywane bez zwłoki. IdeaBank przetrzymuje pieniądze co
    najmniej jedną dobę, zapewniając sobie darmowy overnight. Przy tym
    nie jest to sprawa techniczna: zrywałem lokaty antyinflacyjne o
    godzinie 2 w nocy i przelewy przyszły po 24+kilku godzinach.

    To nie jest uczciwa praktyka.

    witrak()