  • 1. Data: 2011-09-29 08:08:49
    Temat: citi - nie mozna drukowac potwierdzen transakcji z KK
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Chcialem przez internet wydrukowac potwierdzenie transakcji bezgotowkowej,
    dokladniej przelewu z KK - nie ma w panelu takiej opcji. Dzwonie na
    citiTelefon i faktycznie, nie ma tez mozliwosci zamowienia potwierdzenia
    w pdf. Jedyne co mozna to zamowic potwierdzenie poczta papierowa, co
    potrwa kilka dni. Moim zdaniem dosc duzy minus.

    a.

  • 2. Data: 2011-09-29 08:29:36
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    w...@a...pl (Wemif) wrote on 2011-09-29_10:08
> [...]
    > mozliwosci zamowienia potwierdzenia w pdf. Jedyne co mozna to
    > zamowic potwierdzenie poczta papierowa, co potrwa kilka dni.

    Można przy składaniu zlecenia zamówić. Ostatnio nie widać tej
    opcji, ale już tu pisano: wystarczy wprowadzić w polu "tytułem"
    znak pytajnika (lub inny niedozwolony) i powtórne wyświetlenie
    strony z komunikatem błędu będzie już zawierać odpowiednie pole do
    "zaptaszkowania".

    witrak()

  • 3. Data: 2011-09-29 15:08:52
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    "witrak()" <w...@h...com> wrote:

> [...]
    > znak pytajnika (lub inny niedozwolony) i powtórne wyświetlenie
    > strony z komunikatem błędu będzie już zawierać odpowiednie pole do

    Fakt, ale to tradycyjną pocztą, czyli dojdzie po dwóch dniach...
    Wolałbym pdf.

    a.