  • 1. Data: 2011-11-02 15:59:47
    Temat: IdeaBank i propozycja zamiany z antyinflacyjnej
    Od: PKL <P...@i...lublin.pl>

    Zaproponowali wymianę lokat antyinflacyjnych na
    lokatę 3 miesięczna z oprocentowaniem 8.30% netto
    z kapitalizacja dzienną
    + musze konto firmowe za darmo otworzyć, ale chyba
    bez konieczności aktywnego go używania.

  • 2. Data: 2011-11-02 16:29:57
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "PKL" <P...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lokatę 3 miesięczna z oprocentowaniem 8.30% netto
    > z kapitalizacja dzienną
    > + musze konto firmowe za darmo otworzyć, ale chyba

    Fiu, fiu - 8,30 netto ? :D
    masz antyinflacyjne I czy II ?
    - bo ciekawe, czy to jakis bonus aby "pozyskac" wybrana firme
    czy szerzej zakrojona akcja ;)

  • 3. Data: 2011-11-02 16:55:43
    Od: PKL <P...@i...lublin.pl>

    Dnia 02.11.2011 Waldek <m...@n...dam> napisał/a:

> [...]
    >>

    > Fiu, fiu - 8,30 netto ? :D
    > masz antyinflacyjne I czy II ?
    > - bo ciekawe, czy to jakis bonus aby "pozyskac" wybrana firme

    antyinflacyjna I
    w sumie to rożnica dla mojej kwoty wynosi z 200zł na tych 3 miesiącach,
    także nie to, że znów jakieś olbrzymie kokosy
    za "wycofanie" się z antyinflacyjnej + konto firmowe

  • 4. Data: 2011-11-02 20:34:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-11-02 17:55, PKL pisze:

    > antyinflacyjna I
    > w sumie to rożnica dla mojej kwoty wynosi z 200zł na tych 3 miesiącach,
    > także nie to, że znów jakieś olbrzymie kokosy
    > za "wycofanie" się z antyinflacyjnej + konto firmowe

    żadna rewelacja, lokatę na 10% możesz otworzyc ZAWSZE i nie musisz
    otwierac konta bieżącego, bank wymaga tylko przesłania dokuemtow firmowych

    taką lokatę możesz założyć TYLKO raz!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-11-02 21:31:59
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > żadna rewelacja, lokatę na 10% możesz otworzyc ZAWSZE i nie musisz
    > otwierac konta bieżącego, bank wymaga tylko przesłania dokuemtow firmowych
    >
    > taką lokatę możesz założyć TYLKO raz!

    I tu jest wlasnie burek pogrzebany
    - tylko 1 i tylko raz

  • 6. Data: 2011-11-02 22:17:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I tu jest wlasnie burek pogrzebany
    > - tylko 1 i tylko raz

    czyli taka promocja żeby nie było za dobrze ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-11-03 09:47:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 02 Nov 2011 21:34:44 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >żadna rewelacja, lokatę na 10% możesz otworzyc ZAWSZE i nie musisz
    >otwierac konta bieżącego, bank wymaga tylko przesłania dokuemtow firmowych
    >
    >taką lokatę możesz założyć TYLKO raz!

    Robert, zapomniałeś dodać, że w zamian za ten jednorazowy bonus trzeba
    na 15 lat "wejść" w coś-tam :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2011-11-03 10:59:46
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Robert, zapomniałeś dodać, że w zamian za ten jednorazowy bonus trzeba
    > na 15 lat "wejść" w coś-tam :-)

    To nie jest struktura. Kiedys tak bylo - sam skorzystalem.
    Teraz jak widze daja max. 2 lok 3m na 18%
    z obwarowaniem - albo 5 transakcji karta, albo haracz 10zl