  • 21. Data: 2011-04-09 19:19:38
    Temat: Re: Idiotyzm ?
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    > nie bede ci wypominal braku kultury bo jak matka nie dala rady nauczyc to
    > inni tez nie podołają
    > a wracając do tematu rozumiem ze w inteligo nie nadajesz PINu samodzielnie
    > przy aktywacji tylko dostajesz go na karteczce od banku ?

    Kto was qrwa robil niedojebancy przeciez zawsze pierwszy pin jest na
    karteczce.

  • 22. Data: 2011-04-09 21:09:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-09, Zakarm <t...@s...com> wrote:

    > Kto was qrwa robil niedojebancy przeciez zawsze pierwszy pin jest na
    > karteczce.

    Kłamiesz. Przykładowo multibank i mBank nie dają "pierwszego pinu"
    na karteczce, a karta jest nieaktywna. Za to aktywacji dokonuje się
    elektronicznie (w systemie transakcyjnym banku), a potem bank
    przekierowuje na ekran wyboru pinu. Więc?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2011-04-10 00:55:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-04-09 11:51, Zakarm pisze:

    > Nastepny przyglup. A co za roznica w jakim bankomacie bedziesz ja
    > aktywowal ? Bankomat nie przeprowadza werryfikacji a centrum danego banku .

    Sam jesteś przygłup. Kiedyś z powodu źle skonfigurowanego bankomatu
    chipowego innego banku zjadło mi kartę i musiałem dymać do oddziału,
    żeby ją odebrać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 24. Data: 2011-04-10 11:14:54
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

> [...]
    > elektronicznie (w systemie transakcyjnym banku), a potem bank
    > przekierowuje na ekran wyboru pinu. Więc?

    Podobnie karta Citi World. PIN kazali wymyślić samemu i wklepać na
    klawiaturze telefonu w czasie aktywacji karty. Kartę oczywiście
    przysłali wcześniej i żadnej karteczki z PIN nie było. Wczoraj płaciłem
    za paliwo i ... o dziwo, PIN wymyślony przeze mnie działa. ;)

  • 25. Data: 2011-04-11 15:45:17
    Od: "MK_102" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Zakarm" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    > Kto was qrwa robil niedojebancy przeciez zawsze pierwszy pin jest na
    > karteczce.
    Używając twojej terminologii to ty chyba jesteś zrobiony miękkim chujem że
    pierdolisz takie głupoty.
    Widziałeś kiedyś pin na karteczce np. do kart Citi?
    MK