  • 1. Data: 2011-04-07 16:37:46
    Temat: karta rozliczana w USD
    Od: "Nika" <w...@m...com>

    Inteligo niestety zmieniło zasady i zaczyna rozliczać swoje karty w EUR.
    Czy uchował się jeszcze jakiś bank, który wydaje karty rozliczane w USD, z
    możliwością robienia zakupów przez Internet?

    Nika

  • 2. Data: 2011-04-07 16:48:37
    Temat: Re: karta rozliczana w USD
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Nika" <w...@m...com> napisał w wiadomości grup

    Musi być kredytowa? Bo np. Multibank ma takie dziwo:
    https://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multiko
    nta/netkarta/

    Tyle, że to jest niestety karta spięta z rachunkiem ror.

  • 3. Data: 2011-04-07 16:52:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

[...]

    Podobny produkt ma mBank:
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/wirtualne/

    No i w BZWBK pewnie coś by się dało znaleźć.

  • 4. Data: 2011-04-07 17:04:35
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Apr 8, 12:37 am, "Nika" <w...@m...com> wrote:

    > Inteligo niestety zmieniło zasady i zaczyna rozliczać swoje karty w EUR.
    > Czy uchował się jeszcze jakiś bank, który wydaje karty rozliczane w USD, z
    > możliwością robienia zakupów przez Internet?

    Pekao, BPH, WBK maja karty prowadzone w USD do rachunkow walutowych.

  • 5. Data: 2011-04-07 17:06:06
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Inteligo niestety zmieniło zasady i zaczyna rozliczać swoje karty w EUR.
    > Czy uchował się jeszcze jakiś bank, który wydaje karty rozliczane w USD, z
    > możliwością robienia zakupów przez Internet?

    Zamykając Allekartę w BZWBK zapytałem o kartę w $ i mają coś takiego:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-
    paid/z-doladowaniem/walutowa-premium/karta-walutowa-
    z-doladowaniem-premium.html
    Prepaid rozliczany i prowadzony w dolarach (wpłacasz w walucie na konto
    karty).

  • 6. Data: 2011-04-07 17:17:33
    Od: Michal <m...@n...org>

    W dniu 2011-04-07 18:37, Nika pisze:
> [...]
    > Czy uchował się jeszcze jakiś bank, który wydaje karty rozliczane w USD,
    > z możliwością robienia zakupów przez Internet?

    Tylko w sumie co za różnica, skoro i tak te USD kupujesz od banku po
    kursie sprzedaży. Widzę 2 rozsądne wyjścia:
    - Nie przejmować się i kupować dalej, bo kurs i tak jest "kiepski".
    - Zainteresować się dowolną karta płatniczą Polbanku, jeśli zakupy są
    spore i drogie ;)

    Michał

    PS- jako ciekawostkę można podać, że Alior rozlicza swoje karty w trzech
    walutach (EUR, USD, GBP- oczywiście obciążenia w tych walutach
    rozliczają się w odpowiedni sposób ;) )

  • 7. Data: 2011-04-07 19:55:43
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Michal" <m...@n...org> wrote in message

> [...]
    > walutach (EUR, USD, GBP- oczywiście obciążenia w tych walutach rozliczają

    To samo ma BZWBK, karty do rach. walutowych - pierwsza karta do konta za
    darmo na rok.
    To sa dobre karty jak zarabiasz np. w EUR i wtedy bez przewalutowan kupujesz
    w danej walucie.

  • 8. Data: 2011-04-07 21:12:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Inteligo niestety zmieniło zasady i zaczyna rozliczać swoje karty w EUR.
    > Czy uchował się jeszcze jakiś bank, który wydaje karty rozliczane w USD, z
    > możliwością robienia zakupów przez Internet?

    mbankowy mastercard

  • 9. Data: 2011-04-07 22:17:37
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    pkobp visa classic (wypukla, ror w pln, 40 zl/rok, 1% prowizji .....)

    --
    Jean

  • 10. Data: 2011-04-09 10:54:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-04-07 18:37, Nika wrote:
    > Inteligo niestety zmieniło zasady i zaczyna rozliczać swoje karty w EUR.
    > Czy uchował się jeszcze jakiś bank, który wydaje karty rozliczane w USD,
    > z możliwością robienia zakupów przez Internet?

    Przez chwile jeszcze Polbank (dobre kursy na wszystkie waluty) - do
    momentu pelnego przejecia pewnie przez Raiffeisena

    --
    http://macierzynski.blip.pl/