  • 1. Data: 2003-10-04 01:41:43
    Temat: Ile może potrwać zamknięcie karty Visa Concerto w Pekao SA?
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Bo ja złożyłem wniosek na początku sierpnia i do dziś:
    1. karta figuruje jako aktywna w pekao24,
    2. nie oddali mi forsy za niewykorzystany okres.
    Całe szczęście, że mam potwierdzoną kopię dyspozycji. Oczywiście z
    własnej inicjatywy by mi nie dali - musiałem specjalnie się domagać.
    Ciekaw jestem za jaki okres mi zwrócą kasę - od dnia złożenia
    dyspozycji, czy też od dnia faktycznego zamknięcia karty. A może
    poczekają jeszcze z tym zamknięciem i profilaktycznie pobiorą opłatę za
    następny rok? Zostało już tylko kilka miesięcy...

  • 2. Data: 2003-10-04 06:19:56
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > poczekają jeszcze z tym zamknięciem i profilaktycznie pobiorą opłatę za
    > następny rok? Zostało już tylko kilka miesięcy...

    U mnie to trwalo pare miesiecy. Ale mialem rowniez dostepne stare karty, ktore
    od dawna byly nie aktywne ( nawet za nie pieniadze mi zwrocili dawno ). Byly
    zablokowane, ale widnialy w systemie. Po jakims czasie znikly. Dodam, ze te
    karty nie byly wydane przez ten oddzial, gdzie aktywowalem pekao24.

  • 3. Data: 2003-10-04 16:19:05
    Od: "Opos" <o...@p...fm>

    > Ciekaw jestem za jaki okres mi zwrócą kasę - od dnia złożenia
    > dyspozycji, czy też od dnia faktycznego zamknięcia karty. A może

    Od dnia złożenia dyspozycji, TYLKO SIĘ TRZEBA O TO UPOMNIEĆ!