  • Data: 2016-11-17 14:13:52
    Temat: Ile transakcji bez PINu
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skusiłem się na zakupy uSD 8G Toshiby po 6,99 i pendrive'ów 32G GoodRama
    po 19,99. Przy kasie się dowiedziałem, że niedoczytałem drobnego druku w
    gazetce reklamowej i można tylko po jednym z danego asortymentu za
    jednym odstaniem kolejki do kasy, a była na 20 minut. W ten sposób
    spowodowali nieplanowany test płatności zbliżeniowych kwot poniżej 50zł.
    Zapłaciłem 3 razy kartą T-mobile. Zdziwiłem się, że nie chciało ode mnie
    PINu. Zawsze byłem przekonany, ze co trzecia transakcja, lub co trzecia
    tego samego dnia będzie wymagała.
    Korzystając z takiej rozbiegówki kontynuowałem test i gdzie indziej
    zapłaciłem jeszcze dwa razy tą kartą i nic.

    Ktoś wie do ilu razy sztuka?
    P.G.