eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem."Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem.
    Date: Mon, 09 Mar 2015 16:36:24 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <mdkelv$ouj$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-77-254.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1425915391 25555 89.68.77.254 (9 Mar 2015 15:36:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Mar 2015 15:36:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611095
    [ ukryj nagłówki ]

    Dziś dzwoni do mnie panienka z Idea banku:

    - Dzień dobry, nasza rozmowa jest nagrywana. Chciałam pana zweryfikować.

    - Ale w jakiej sprawie pani dzwoni, w jakiej sprawie mam się weryfikować?

    - Nie mogę panu tego powiedzieć przed weryfikacją, dopiero po pozytywnej
    weryfikacji.

    - Proszę weryfikować.

    - Pana pesel? podaję :)
    - Nazwisko panieńskie matki? podaję :)
    - Pierwsza, trzecia, siódma cyfra z kodu weryfikacyjnego? :(:( mówię,
    że nie noszę w głowie tych cyferek, więc niech mnie zweryfikuje w inny
    sposób.

    - W inny sposób nie mogę, musi pan podać te cyferki.

    - Ale cyferki mam zapisane w domu, a nie w głowie.

    - To kiedy pan będzie w domu?

    - Nie wiem, nawet nie wiem którego dnia będę w domu.

    - To musi się pan zgłosić do placówki bankowej Idea Banku.

    - Ale w jakiej sprawie mam się zgłosić?

    - Nie mogę panu tego powiedzieć bez pozytywnej weryfikacji.

    Powiedziałem panience,że się nigdzie nie wybieram, tym bardziej gdy nie
    wiem w jakiej sprawie, być może gównianej. I kazałem pani pozdrowić
    twórcę procedury, która nie pozwala powiedzieć klientowi, po co się do
    niego dzwoni.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1