  • Data: 2005-03-24 11:18:00
    Temat: Inteligi->wypłata w kasie PKOBP
    Od: bob <b...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Temat był już chyba przerabainy, ale proszę mi przypomnieć czemu niechcą
    wypłacagotówki w kasach oddziałów PKOBP? Ostatnio właśnie odeszłem z
    kwitkiem od kasy, a nie pamiętałem za bardzo jak napisano w regulaminie
    Inteligo więc się nie kłóciłem:) Teraz czytam: par. 34 pkt 3 - odnośnie
    wypłat z gotówki rachunku: <... lub w kasach banków obsługujących Karty>
    Jak to rozumieć ?