eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoInteligo
  • Data: 2002-02-04 11:52:40
    Temat: Inteligo
    Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chciałem założyc konto w Inteligo. Wypełniłem wniosek, kurier przywiózł mi
    paczkę z Inteligo. Niestety na wszystkich dokumentach jest wpisany błędny
    adres. Nie aktywowałem jeszcze konta przez telefon. No i teraz mam dylemat.
    Czy musze wysyłać do Inteligo wniosek o rozwiazanie umowy, czy może nie
    muszę ?
    Może ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji?
    Robert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1