eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Data: 2002-02-04 16:20:38
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a3lsp5$nld$1@news.tpi.pl...
    > Chciałem założyc konto w Inteligo. Wypełniłem wniosek, kurier przywiózł mi
    > paczkę z Inteligo. Niestety na wszystkich dokumentach jest wpisany błędny
    > adres. Nie aktywowałem jeszcze konta przez telefon. No i teraz mam
    dylemat.
    > Czy musze wysyłać do Inteligo wniosek o rozwiazanie umowy, czy może nie
    > muszę ?
    > Może ktoś znalazł sie w podobnej sytuacji?

    tak - mialem mase bledow w otrzymanej korespondencji od inteligo, ale jej
    wlasnie z ww powodu nie przyjalem i po kilku dniach przyszlo poprawione
    wina wiec raczej po twojej stronie - trzeba czytac co sie podpisuje
    teraz to dzwon do nich niech to poprawia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1