  • 11. Data: 2010-03-12 14:20:10
    Temat: Re: Inteligo
    Od: z...@o...pl

    > I nie ma mozliwosci zmiany tych limitow w Inteligo?

    jest zmiana na www, ja mam 50zł standard, a gdy trzeba, ustawiam dowolną
    kwotę. Najwiecej wpisałem 999.000 najwięcej wypłaciłem 40.000 zł

    BGŻ z dziennym limitem 2.000 zadowoli prawie każdego, bo mało kto
    potrzebuje 5.000 (DB), 10.000 (Lukas) 15.000 (Alior) 30.000 (mBank)
    klient szukający ROR z dziennym limitem wyższym niż 2.000zł
    jako głównym kryterium wyboru to chyba wyjątek nad wyjątkami.

    natomiast przypuszczam, że zgodzicie sie ze mną, że
    pkobp jest wq... ze swoim 300 czy 500 na dzień dobry, "bo tak"
    i ich chrzanieniem że pierw wplywy a potem zobaczą i zdecydują czy...
    i to ja mam przyjść do nich i grzecznie poprosić... niedoczekanie
    wasze! Toż do cholery ja jako klient przychodze zobaczyć i zdecydować
    czy bank mi odpowiada a tutaj takie wrogie podejście na dzień dobry...

    i na tym tle paradoksalną ciekawostką jest "bezlimitowość"
    części inteligentnej skostniałego banku pkobp

  • 12. Data: 2010-03-12 16:25:49
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Użytkownik nadaje:
    > - nieograniczony limit dzienny wypłat debetówką. Żadne tam 300żł
    > czy 5.000 o które musisz ładnie prosić, a oni dadzą jak mają humor,
    > wypłacasz swoje pieniądze bez żadnej łaski (jedyne takie konto w
    > Polsce).

    Jak wyciągnąć sprawnie i szybko 1mln PLN debetówką? Chyba nie przez
    bankomat?

  • 13. Data: 2010-03-12 20:48:08
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-03-12 17:25, JanKo pisze:
    > Jak wyciągnąć sprawnie i szybko 1mln PLN debetówką? Chyba nie przez
    > bankomat?

    Do tego potrzebna jest kominiarka, obrzyn i wspólnicy.

    --
    Raf

  • 14. Data: 2010-03-12 23:54:03
    Od: z...@o...pl

    przez 10 bankomatów?

  • 15. Data: 2010-03-13 00:02:19
    Od: z...@o...pl

    > Ostatnio maglowalem taki temat konta wspolnego - padlo na dbNet.
    > Wszystko za darmo. Chyba nie ma lepszej oferty.

    CENOWO najlepsza oferta. Poziom usług przeciętny. Większość zadowoli.

  • 16. Data: 2010-03-13 07:01:50
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Janko!

    W piątek, 12 marca 2010, o godz. 17:25:49, napisałeś na temat: "Inteligo"
    JanKo b...@m...tu, news:hndpug$sl1$1@inews.gazeta.pl

    > Jak wyciągnąć sprawnie i szybko 1mln PLN debetówką? Chyba nie przez
    > bankomat?

    Zamówić w/w kwotę w placówce BKO BP, która posiada terminal POS.
    Wziąć ze sobą kartę i dowód i wypłacić :)

    --
    Hej!
    TZ

    - Azja jest największym kontynentem na Ziemi a nawet na świecie -

  • 17. Data: 2010-03-15 08:23:25
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-12 13:22, sielski pisze:
    > Ostatnio maglowalem taki temat konta wspolnego - padlo na dbNet. Wszystko za
    > darmo.

    pytanie jak dlugo?
    jakos tak to jest z bankami ze wszyscy ekscytuja sie cenami na dzien
    wyboru, a konta nie zaklada sie na dzien. Zaden bank nie daje gwarancji
    ze oplaty sie nie zmienia.
    Moim zdaniem to ze wszystko "za darmo" to nie jedyny wykladnik wyboru konta.
    Marx

    Ps. a z tymi przelewami w Inteligo za 1zl to faktycznie porazka na tle
    konkurencji.

  • 18. Data: 2010-03-15 09:51:26
    Od: z...@o...pl

    > Ps. a z tymi przelewami w Inteligo za 1zl to faktycznie porazka na tle
    > konkurencji.

    na firmowym 1,49 :)

    drożej chyba tylko w Banku Łojca Dyrektora :P