  • 1. Data: 2010-03-11 12:01:24
    Temat: Pół grosika w Eurobanku
    Od: " Znaniemiecki" <z...@g...pl>

    W związku z gwałtownym opróżnieniem moich oszczędnościowych proszę o
    przypomnienie aktualnej kwoty do półgrosikowania w EB. Tylko please bez
    obliczeń, sama kwota :)

  • 2. Data: 2010-03-11 14:36:53
    Temat: Re: Pół grosika w Eurobanku
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 11 Mar, 13:01, " Znaniemiecki" <z...@g...pl>
    wrote:
    > W związku z gwałtownym opróżnieniem moich oszczędnościowych proszę o
    > przypomnienie aktualnej kwoty do półgrosikowania w EB. Tylko please bez
    > obliczeń, sama kwota :)

    40,55

  • 3. Data: 2010-03-11 14:50:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    t.googlegroups.com...
    wrote:
    > W związku z gwałtownym opróżnieniem moich oszczędnościowych proszę o
    > przypomnienie aktualnej kwoty do półgrosikowania w EB. Tylko please bez
    > obliczeń, sama kwota :)

    40,55

    Jestes w bledzie-40,11
    ---------------------------
    40,11 *4.55% /365=0.005 czyli w zaokr. 1gr

  • 4. Data: 2010-03-11 16:19:16
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 11 Mar, 15:50, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jestes w bledzie-40,11
    > ---------------------------
    > 40,11 *4.55% /365=0.005 czyli w zaokr. 1gr

    O kurczę, zaraz skoryguję stan rachunków, bo potwornie przepłacam :-)
    Dzięki za korektę.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2010-03-11 22:08:40
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    W dniu 2010-03-11 15:50, Krzysztof pisze:

> [...]
    >
    > Jestes w bledzie-40,11
    > ---------------------------
    > 40,11 *4.55% /365=0.005 czyli w zaokr. 1gr
    A w innych bankach jest to dostępne?

  • 6. Data: 2010-03-12 07:58:14
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 11 Mar, 23:08, SpeX <s...@v...pl> wrote:

    > A w innych bankach jest to dostępne?
    W każdym, ale najlepiej stosowac tam gdzie naliczaja odsetki
    codziennie czyli EB, Alior, Polbank i pewnie jeszcze jakieś.
    Niestety nie ma banków stosujących naliczanie odsetek co godzinę....;)

  • 7. Data: 2010-03-12 08:53:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    codziennie czyli EB, Alior, Polbank i pewnie jeszcze jakieś.
    Niestety nie ma banków stosujących naliczanie odsetek co godzinę....;)

    Ze znanych mi bankow BZWBK i ING nie stosuja zaokraglania zgodnie z zasadami
    matematyki, czyli np. 1.239 zaokraglaja do 1.23 (obcinaja 3-miejsce). Co
    ciekawe przy prowizjach zaokraglanie jest zgodne z zasadami i np. 1.235 juz
    daje 1.24.

  • 8. Data: 2010-03-12 13:53:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysiek" c...@3...goog
    legroups.com

> [...]

    : codziennie czyli EB, Alior, Polbank i pewnie jeszcze jakieś.
    : Niestety nie ma banków stosujących naliczanie odsetek co godzinę....;)

    I nie będzie. Należało na grupie porozumiewać się jakimś slangiem, szyfrem,
    grypsem... ;) I dokonać czegoś, co się nazywa manipulacją psychiczną. :)
    Banki, nie spodziewając się niczego złego z naszej strony, wprowadziłyby
    godzinną kapitalizację, licząc na duże zyski płynące z pojedynczych lokat...

    Teraz bankierki i bankierzy pojmują piekielną moc półgorszówki!!!
    I nie wprowadzą godzinnej kapitalizacji, a gdyby ją nawet wprowadzili
    (Lukas podawał godziny przeprowadzania transakcji) zmniejszyliby
    oprocentowanie takich lokat.

    IMO ich komputerologia załamałaby się pod ciężarem godzinnej kapitalizacji. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-03-12 14:50:11
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 12.03.2010 09:53, Krzysztof wrote:

> [...]
    > zasadami matematyki, czyli np. 1.239 zaokraglaja do 1.23 (obcinaja
    > 3-miejsce). Co ciekawe przy prowizjach zaokraglanie jest zgodne z
    Jeszcze Nordea przywala 19% od każdej kwoty.

  • 10. Data: 2010-03-12 15:29:29
    Od: g...@o...pl

    > W każdym, ale najlepiej stosowac tam gdzie naliczaja odsetki
    > codziennie czyli EB, Alior, Polbank i pewnie jeszcze jakieś.
    > Niestety nie ma banków stosujących naliczanie odsetek co godzinę....;)

    W Polbanku to chyba szkoda półgrosikowac, przecież wielu miłośników Grecji ma
    trzy razy po 6,5% i warto trzymac pełne :)