  • 1. Data: 2010-03-11 19:21:10
    Temat: Który bank (przelew zagraniczny jednorazowo)
    Od: "kopszmercen" <b...@v...pl>

    Witam
    Może ktoś z grupowiczów doradzi:

    1. Gdzie najbardziej opłaca się puścić jednorazowo przelewem 5000 USD do
    Azji?
    2. Czy można w takim banku puścić przelew w dolarach, czy musi być w
    złotych, do przewalutowania?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-11 19:28:52
    Temat: Re: Który bank (przelew zagraniczny jednorazowo)
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Mar, 20:21, "kopszmercen" <b...@v...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Z góry dziękuję i pozdrawiam
    >
    > --
    > Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

    wszystko zalezy do jakiego banku puszczasz, ale AFIR citekonline mial
    darmowe przelewy zagraniczne

  • 3. Data: 2010-03-11 19:49:01
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 11 Mar, 20:21, "kopszmercen" <b...@v...pl> wrote:

    > 1. Gdzie najbardziej opłaca się puścić jednorazowo przelewem 5000 USD do
    > Azji?

    Azja jest dość duża ... Indie inaczej obsługują przelewy niż Korea.
    musisz sprecyzować pytanie - mi na Andamany wysłać się nie udało i
    zawiozłem gotówkę :)

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 4. Data: 2010-03-11 19:52:00
    Od: "kopszmercen" <b...@v...pl>

    BK wrote:

    > wszystko zalezy do jakiego banku puszczasz, ale AFIR citekonline mial
    > darmowe przelewy zagraniczne

    ale to online a mi chodzi o placówkę

  • 5. Data: 2010-03-11 19:53:03
    Od: "kopszmercen" <b...@v...pl>

    plusz wrote:

    > Azja jest dość duża ... Indie inaczej obsługują przelewy niż Korea.
    > musisz sprecyzować pytanie - mi na Andamany wysłać się nie udało i
    > zawiozłem gotówkę :)

    Do Indonezji

  • 6. Data: 2010-03-12 09:06:04
    Od: jk <j...@g...com>

    On 11 Mar, 20:28, BK <b...@g...com> wrote:
    > wszystko zalezy do jakiego banku puszczasz, ale AFIR citekonline mial
    > darmowe przelewy zagraniczne

    Witam,

    z tym darmowym City to trzeba uważać. Jakiś rok temu chciałem zrobić
    kilka tyś EUR przelewu za granicę. Założyłem konto w City i wtedy
    okazało się, że owszem, przelew jest darmowy, ale jeśli jest składany
    przez internet. A przez internet można złożyć przelew tylko do jakieś
    niezbyt wysokiej granicy. Wyższe przelewy przez tel albo w placówce -
    ale wtedy są płatne. Można oczywiście rozbić kwotę na kilka przelewów,
    ale mi zależało na jednym, więc ostatecznie zapłaciłem za "darmowy"
    przelew przez internet i zamknąłem konto w City.

    podrawiam

  • 7. Data: 2010-03-13 11:54:30
    Od: "fotech" <e...@g...pl>

    > 1. Gdzie najbardziej opłaca się puścić jednorazowo przelewem 5000 USD do
    > Azji?
    > 2. Czy można w takim banku puścić przelew w dolarach, czy musi być w
    > złotych, do przewalutowania?

    w PKO SA i bedzie to kosztować "OUR" 150 zł, wplacic mozna w dolarach,
    prowizje trzeba w zl.

    fotech

  • 8. Data: 2010-03-13 20:29:42
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    kopszmercen <b...@v...pl> had the courage to write:
> [...]
    > Azji?
    > 2. Czy można w takim banku puścić przelew w dolarach, czy musi być w

    PayPal, można w dolarach, wychodzi najtaniej (za darmo, nie licząc kosztu
    przelewu na konto PayPal w Polsce); odbiorca musi mieć konto na PP w
    Indonezji, gdzie ma bezpłatne wypłaty na miejscowe konto bankowe.

    k.