  • 11. Data: 2005-11-12 10:24:13
    Temat: Re: Inteligo i bankomaty PKO
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Gazeta, zapałki, papierosy, piwo - do wyboru, do koloru.

    Bez przesady. To są zupełnie niepotrzebne koszty, a i tak ponieśliby je
    klienci. Co to za wielka kwota te 20 PLN... Gdyby było min. 50, to
    możnaby narzekać...

  • 12. Data: 2005-11-12 11:08:39
    Od: "okularnick" <o...@n...ck>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał
    w wiadomości news:dl4fs3$q1o$1@news.elsat.net.pl...

    > Bez przesady. To są zupełnie niepotrzebne koszty, a i tak ponieśliby
    > je klienci. Co to za wielka kwota te 20 PLN... Gdyby było min. 50, to
    > możnaby narzekać...

    Akurat miałem wyczyszczone konto i było na nim tylko 15 zlotych a
    musialem nadac pilnie list i co? i dupa, chocbym sie zesral bankomat
    migotal tylko groznie ikonka 20zl, na szczescie niedaleko byla placowka
    pko gdzie mozna wyplacic nawet tak niska kwote jak 10zl

  • 13. Data: 2005-11-12 11:33:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    okularnick napisał(a):

> [...]
    > migotal tylko groznie ikonka 20zl, na szczescie niedaleko byla placowka
    > pko gdzie mozna wyplacic nawet tak niska kwote jak 10zl

    Wybacz szczerość, ale jeżeli masz na rachunku kwoty rzędu 15 PLN, a 20
    PLN to już jest dużo, to konto bankowe chyba nie jest dla Ciebie.

  • 14. Data: 2005-11-12 11:56:38
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Dnia Sat, 12 Nov 2005 10:53:51 +0100,
    > osoba podpisana: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    > Ery ?

    Przez WAP z każdej sieci a przez zwykłe połączenie telefoniczne z sieci idea.

  • 15. Data: 2005-11-12 11:58:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Andrzej napisał(a):

    > Przez WAP z każdej sieci

    Bezpłatnie?

    > a przez zwykłe połączenie telefoniczne z sieci
    > idea.

    Przez zwykłe połączenie to z każdej sieci. Przez BEZPŁATNE połączenie
    tylko z sieci Orange.

    Czytaj wątek, na który odpowiadasz.

  • 16. Data: 2005-11-12 12:00:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > saldo sprawdzisz bezpłatnie z telefonu mobilnego

    informacja w 66% nieprawdziwa - bezplatnie tylko z pomaranczowego
    za to ze stacjonarnego mozna tez bezplatnie

    no i musi byc jakas sprawiedliwosc - uzytkownicy Superkonta PKO BP nie moga
    za darmo przez telefon ale moga za darmo przez bankomat. Dla Inteligo jest
    odwrotnie...;-)

    ty tez napisz do Inteligo bo podobno nie jest wykluczone ze to wprowadza,
    jesli klienci sie tego beda domagac

    > odradzam, różne awarie bankomatu (np zawieszenie przy wpłacaniu) mogą
    > spowodować że pieniądze zostaną stracone

    to sa bzdury bo bankomaty PKO BP z funkcja depozytowa pieniedzy nie licza i
    opisywane tu awarie z "zatkaniem" liczarki wplatomatu mBanku niewlasciwymi
    banknotami tu sie nie moga wydarzyc

    Taki sobie kompromis - gdyby napelniali szuflady TEZ 10-zlotowkami to by sie
    mniej forsy w maszynie miescilo i mialbys wieksza szanse spotkac bankomat
    "out of order" (oprozniony) co tez by nie bylo mile.
    W Euronecie najmniejszy nominal to 50zl i jakos ludzie z tym zyja...

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2005-11-12 12:09:15
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    WAP to jest bardzo tanie połączenie

  • 18. Data: 2005-11-12 12:16:39
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    > informacja w 66% nieprawdziwa - bezplatnie tylko z pomaranczowego
    > za to ze stacjonarnego mozna tez bezplatnie

    No co można ze sobą nosić kartę sim idea i przełożyć gdy chcemy sprawdzić
    stan konta. Karta tylko na odbiór, nie trzeba doładowywać, ważna jest rok.

  • 19. Data: 2005-11-12 12:18:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2005 11:24:13 +0100,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:

    > Bez przesady. To są zupełnie niepotrzebne koszty, a i tak ponieśliby je
    Wiem. Tylko podałem kontrprzykład do tezy "nic nie można kupić za 10
    PLN"
    > klienci. Co to za wielka kwota te 20 PLN... Gdyby było min. 50, to

    Dlaatego też, zwróć uwagę, w innym poście w tym wątku nie podpisałem się
    pod tym postulatem.

    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 20. Data: 2005-11-12 12:19:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2005 13:09:15 +0100,
    napisała:
    > WAP to jest bardzo tanie połączenie
    DKN, to *tanie* czy bezpłatne ? To bardzo nieładnie zmieniąć założenia w
    trakcie dyskusji.

    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day