eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - jak bezpiecznie wyzerować konto › Re: Inteligo - jak bezpiecznie wyzerować konto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - jak bezpiecznie wyzerować konto
    Date: Thu, 29 Jan 2004 20:50:03 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 23
    Sender: u...@n...info@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bvbo53$8p3$1@news.onet.pl>
    References: <bvbnq1$2905$1@news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1075405795 8995 80.51.5.132 (29 Jan 2004 19:49:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Jan 2004 19:49:55 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:281502
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "paulos23" <USUŃTO_Proszępaulos23@eranet.pl> napisał w wiadomości
    news:bvbnq1$2905$1@news.atman.pl...

    > Po zmianie TOiP w mBanku nie będzie mi już potrzebna karta i konto w
    > inteligo do drobnych wypłat z bankomatów (bzwbk ma fajne min. - 10 pln)
    > Konta w inteligo nie chcę na razie zamykać, ale chciałbym je bezpiecznie
    > wyzerować, aby nie płacić za prowadzenie z saldem <100 pln. Jak mam
    > wyzerować konto? Opłaty pobierają mi 8 dnia miesiąca. Z karty zrezygnuję
    > wcześniej, ale kiedy przelać kasę, aby średnia na następny miesiąc
    wyniosła
    > równo 0 pln?

    No to chyba proste. Przelewasz całość salda pierwszego dnia nowego okresu
    rozliczeniowego. Tak, aby saldo księgowe było zero. Kartę możesz zostawić.
    Przecież opłaty miesięczne nie są pobierane, gdy średnie miesięczne saldo
    jest równe zero. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1