eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - lekceważenie klientaInteligo - lekceważenie klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: "lestat" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo - lekceważenie klienta
    Date: Tue, 4 Apr 2006 17:22:56 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 5
    Message-ID: <e0u30s$bf2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ajl34.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1144164188 11746 83.25.245.34 (4 Apr 2006 15:23:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Apr 2006 15:23:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382206
    [ ukryj nagłówki ]

    Cierpliwie czekam na kuriera, czekam, czekam. Tak w ogóle to czekam jeszcze
    na telefon od niego... Miał być kurier, czy tez zadzwonić w ciagu 10 dni.
    Dodzwonić sie ni jak nie moge, nikt nie odbiera. A mija juz trzeci tydzień.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1