  • 1. Data: 2008-07-27 06:58:46
    Temat: gdzie najtaniej przelew do Szwajcarii?
    Od: "Hirosław Hirek" <h...@g...pl>

    Musze zrobic przelew ok. 1000 EUR na konto w Szwajcarii. Szukam najtanszej
    mozliwosci (konto w formacie IBAN, koszty SHA). Korzystam z europrzelewow za
    5 PLN w ING ale tam mi powiedziano ze nie dotycza one Szwajcarii. Podobnie w
    Rajfi. Bardzo prosze o sprawdzone propozycje.

  • 2. Data: 2008-07-27 16:33:52
    Temat: Re: gdzie najtaniej przelew do Szwajcarii?
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    spróbuj zrobić Europrzelew i zobaczysz czy pójdzie, co za pierdoły...

  • 3. Data: 2008-08-01 10:46:12
    Od: "K" <f...@g...pl>

    > spróbuj zrobić Europrzelew i zobaczysz czy pójdzie

    Niestety przelew w ING nie poszedł - "kod BIC spoza Unii Europejskiej".
    Gdzie z tym sie udac teraz?
    HH

  • 4. Data: 2008-08-01 11:14:15
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "K" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety przelew w ING nie poszedł - "kod BIC spoza Unii Europejskiej".
    > Gdzie z tym sie udac teraz?
    > HH

    O fak, znaczy już się nauczyli, bo mnie kilka miechów temu udalo się za 5 zł
    puścić do Szwajcarii. Zatem podczepiam się do pytania - gdzie szukać?
    Fortis? BZWBK? Te dwa banki bym sprawdzil w pierwszej kolejności.

    marekz

  • 5. Data: 2008-08-01 13:05:53
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Pewnie europrzelew PKO BP za ryczałt, ale jest droższy.
    No i "od zawsze" PeKaO SA czy ktoś lubi czy nie.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-08-01 15:08:18
    Od: "K" <f...@g...pl>

    A może w Rajfim Szwajcaria jest w pięciozłotowych europrzelewach?
    HH

  • 7. Data: 2008-08-02 11:32:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > 5 zł puścić do Szwajcarii. Zatem podczepiam się do pytania - gdzie
    > szukać? Fortis? BZWBK? Te dwa banki bym sprawdzil w pierwszej kolejności.

    mBank 5PLN + 0,25% kwoty przelewu

    --
    Pete