eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - problemy z odswietlaniemInteligo - problemy z odswietlaniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!agh.edu.
    pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: "mimod" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo - problemy z odswietlaniem
    Date: Mon, 6 May 2002 10:10:03 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <ab5do5$53o$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.14.137
    X-Trace: news.tpi.pl 1020672582 5240 195.117.14.137 (6 May 2002 08:09:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 May 2002 08:09:42 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:180094
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Od paru dni obserwuje pewien defekt dzialania Inteligo - po zalogowaniu sie
    na konto i checi przejscia na zakladke "Przelewy" odswietla sie niemal pusty
    ekran (widac gorne menu oraz to z lewej natomiast nie odswietlaja sie
    informacje o zdefiniowanych przelewach). Problemy pojawiaja sie rowniez przy
    probach obejrzenia historii rachunku i przelewie jednorazowym. Ciekaw jestem
    czy i u Was pojawiaja sie podobne problemy.

    Pozdrawiam - Michal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1